2777
2789
عنوان

بی حالی

130 بازدید | 13 پست

چند وقته اینطوری شدم

همش احساس خستگی دارم انگار کلی کار انجام دادم در حالی که از صبح تا شب یه جا دراز کشیدم

یه حالی ام که جونم نمیگیره از جام بلند بشم

درس هم نمیتونم بخونم نمیدونم چمه

گفتم مرا یادت نبر / گفتی تو در یادی مگر 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


تو این شرایط عادیه .انگار هیچ انگیزه نداریم

فقط 21 هفته و 2 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

کدخدایی که گمان کرده خدای ده ماست🕳کدخدا نیست ،خدا نیست ، بلای ده ماست 🎃اگه تو یه تاپیک باهات بحث کردم ،تو تاپیک دیگه باهات خوب بودم ،عاشقت نیستم،آیدیتو یادم رفته ⚒️.

ای وای خیلی بده دیگه حالم داره از این وضعیت بهم میخوره

درست میشه امیدوارم

این کاربری برای من و دوستم ❤ اگه از بین تاپیکهای قبلی یک آدم یک نکته پیدا میکنی که تحقیرش کنی تبریک میگم،تو بسیار کِکِه و باسن ناشوری:)  

از وقتی ن ت قط شده منم اینجوریم

قبل از قطعی نت هم اینطوری بودم

به زور بلند میشم میرم سرویس بهداشتی در این حدم

همش تو اتاقم دراز کشیدم

گفتم مرا یادت نبر / گفتی تو در یادی مگر 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز