2777
2789
عنوان

کارزار

| مشاهده متن کامل بحث + 339 بازدید | 35 پست
آموزشی

ایشالا درست شه چون منم یه عالمه دوره توسعه فردی خریدم ک باید ازشون استفاده کنم 😑😑

💜💛❤️💙💚🧡 خدا جونم عاشقتم 💜💛❤️💙💚🧡           اگر درخواست دوستی میدین لطفا دلیلش رو توضیح بدید وگرنه بااحترام درخواست دوستی بدون دلیل نمی‌پذیرم   

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

انشاللهدوره من که گذشت باید کلی نامه نگاری کنم با دانشگاه

مال من تایمی نیست ولی کلی رو خودم کارکرده بودم شحصیتمو بالا اورده بودم

حالا با قطع نت عصبی شدم و دوباره دارم برمیگردم به تنظیمات کارخانه

💜💛❤️💙💚🧡 خدا جونم عاشقتم 💜💛❤️💙💚🧡           اگر درخواست دوستی میدین لطفا دلیلش رو توضیح بدید وگرنه بااحترام درخواست دوستی بدون دلیل نمی‌پذیرم   

الان فرصت خوبیه ذهن تکونی کنی

امیدوارم بتونم

خانم اوپرا میخواستم یه خواهشی کنم اگه ایرادی نداشته باشه

مشکلی نیست من راجع به یه مسئله خاصی توی خصوصی باهاتون مشورت کنم چون فکر کنم فقط شما میتونید درین مورد نظر علمی و قطعی بدید

البته اگه مقدور نیست براتون درک میکنم ❤️

💜💛❤️💙💚🧡 خدا جونم عاشقتم 💜💛❤️💙💚🧡           اگر درخواست دوستی میدین لطفا دلیلش رو توضیح بدید وگرنه بااحترام درخواست دوستی بدون دلیل نمی‌پذیرم   

باورتون میشه تو فارس نیوز داریم راحت شبانهروز چت میکنیم؟انقدر امار مردم زیاد شده که بقیه ساکت شدن

من جدیدا بخاطر دسترسی نداشتن به نت یسر به خبرگزاریهای آنلاین مثل م...ه...ر، تا...بنا...ک و هم...شهر...ی زدم نمیدونم چرا با دیدن تیترا متعجب شدم اولش، ولی زود بیاد آوردم کجا دارم زندگی میکنم...تو خبرهایی که همه این روزا میدونیم چیه سرک کشیدم جالب بود چرا کامنتشون بازه(سیاسی ها) و ملت کامنت گذاشته بودن اکثرا موافقین حک...و...مت ولی دم ملت گرم تو لایک و دیسلایکا مشخص بود اکثریت چی میخوان و طرف چی هستن ... این وسط یکی از همون طرفداراشون کامنت گذاشته بود لایکها و دیسلایکهارو ببندید 😂😂😂😂 اولش به حال خودمون دلم سوخت و بغض کردم ولی بعد یاد اون جمله معروفی که تو اینستا میدیم افتادم خود جمله یادم نیست ولی مفهومش این بود که دشمن قابلی هم نیستید و ... بیشتر حس غرور کردم چون جزو همچین دسته ای نیستم خداروشکر

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز