راستش نمیدونم بگم نامزدم بیخیاله یا من خیلی حساسم...
نامزدم مدتیه دنبال شروع کار جدیدشه...بهش حق میدم خیلی سرش شلوغه و درگیری ذهنی داره این وسط من بهش انرژی مثبت میدم که تو میتونی ولی توجهش نسبت بهم کم شده...وقتی بهش زنگ میزنم میگه کار دارم فعلاً یا میگه کارت واجبه زنگ زدی میگم میخواستم حالتو بپرسم بعدم موقع خواب پیام میده...یا وقتی بهش پیام میدم بعد از شش هفت ساعت جوابمو میده... در حالی که دیدم هر موقع پیامی بهش میاد سریع میخونه حتی پشت فرمون...نگاه میکنه ببینه کی پیام داده...اخلاقش عوض نشده ولی توجهش خیلیی کم شده...شبا هم بعد از کارش میره با دوستاش بازی ...فقط هم موقع خواب پیام میده بهش چند بار گفتم حتی مستقیم میگه من بخاطر تو دارم زحمت میکشم و کار میکنم یا میگه چون یه زمانی امتحان داشتی و میگفتی کار دارم منم اینجوری عادت کردم در حالی که این موضوع مال یکسال پیشه..هنوز پیام نداده...اه اعصابم خورده😔😔...شما هم تجربه داشتین؟منم جای خواهرتون چیکار کنم به نظرتون؟چرا نامزدم اینجوری شده؟؟!!