2777
2789
میگن کائنات یه نشونه دارن برات میفرستن من خودم یه مدت رند خیلیی میدم و اعتقاد دارم

معنیاشو نداریی؟من اینقدر زیاد میبینم ک مثلا حتی ی دقیقه داشتم با گوشی حرف میزدم ک ببینم چقدر تلفنی س

صحبت میکنم دیدم دقیقه ۱۹:۱۹بود

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم ۱۱:۱۱ یا ۱:۱۱ زیاد میبینم معنی خاصی داره یعنی ؟🤔

معنیش اینه خیلی دیری میخوابی گوشی همش تو دسته خیلی دیر بیدار میشی باز گوشی میگیری دستت😂😂😂 تو اون تایم

پیامبر اکرم (ص) می فرمایند:خدای بزرگ، به زنان مهربان تر از مردان است.
معنیاشو نداریی؟من اینقدر زیاد میبینم ک مثلا حتی ی دقیقه داشتم با گوشی حرف میزدم ک ببینم چقدر تلفنی س ...

خیلی جالبههه نه ندارم ولی یه نشونه هست.

هرلحظه که میکوشم در کار کنم تدبیر/رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر🖤

کاش بشه معنایشو بفهمم

من اون مدتی که رند زیاد میدیدم تو نت سرچ میکردم معنی هاش رو ، ولی برا من خیلی به اون چیزا ربطی نداشت .در کل یه پیام از کائنات هست گلم

هرلحظه که میکوشم در کار کنم تدبیر/رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر🖤

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز