2777
2789

آفتاب

هورمونی

ضدآفتاب بزن هرروز و مرطوب کننده

☆ کاربری دونفره دلارام و سارگل☆• . ★🌙 • ★ . . ★ • . ★ . • ° ★ . ★ ° ★🌙 . ° . • ★🌙 . ★ . . • ★ . . • ° ★ . • ° ★🌙 . • ° ★ • . ★🌙 . • ° ★ . • ° • . ★💙💗گاهی ادم های عاقل اشتباه میکنند.مهربون ترین ها عصبی میشوند.زرنگ ترین ها نمیفهمند.قوی ترین ها کم میارن.ماه را میبینی؟او هم کامل نیست اما میدرخشد:) هیچکس کامل نیست.پس خودت را با تمام نقص هایت بپذیر....💗💙

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

مقاومت به انسولین و تنبلی تخمدان هم میتونن دلیلش باشه

‏200 سال پیش وقتی آمریکایی ها در لجن و کثافت زندگی میکردند ایرانیان مسواک میزدند.200 سال بعد وقتی آمریکایی ها کره ماه را فتح کردند ایرانیان همچنان مسواک میزدند!! آخه بهداشت خیلی مهمه

عزیزم برو دکتز

پروفایل کپی نشه پلیز ❌❌❌❌ خودمم . من فاطمم   از یه خونه ی دنج ک تموم دنیامه 🌎🌝 یه دونه 😁 شوهر دارم که پسرخالمه 👫 نزدیک یه ساله رسمی هم شدیم و ازدواج کردیم ازاون عشقای فامیلی 😁😁😁❤❤❤ توی ده باصفا کنار تموم فامیلام زندگی میکنم ( شاید فکر کنی رضایت دارم ولب نه چالش دارم 💔🤣)،سعی میکنم ادم خوبی باشم مگه چندسال قراره تو این دنیا باشیم 😘😘😘😘 من درونگرام از جمع اجتماع فراریم عاشق تنهایی خونه البته طبیعت عشقههههه😙 یه نیمچه اشپزم و عاشق غذا  تو تاپیکا اشپزی تگم کنین مرسی  عشقای من بوس به لپای تپلی تون 😌💋  همین دیگه 😅 بایییییی 👋 دارم گواهینامه میگیرم اگه تجربه ای از ازمون توشهری داری بگو بهم مرسی جیگر ❤🎀🫀 راستی قنادم  سوال داری بپرس

میتونه مربوط به هورمون هات باشه

من دوران بارداری شکم و گردن و نقاط خصوصی بدنم سیاه شد خیلی بد بود

یه بار یه نفر بهم گفت حموم میری یه لیف به گردنت بزن💔 اما الان تا حد زیادیش رفته شاید ده درصد مونده ، امیدوارم اینم بره

همه ی ما درون خود یک دیکتاتور داریم...🥀

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792