2789
عنوان

زوجین

218 بازدید | 9 پست

سلام ب همتون

پیرو تاپیک قبلیم بالاخره راضی شدم ب رابطه طبیعی و خوشبختانه شوهرمم تا الان تونسته کنترل کنه ولی من دائما استرس میگیرم و از لذتمم کم شده

اگه یه دفعه مشکوک بود قرص اورژانسی مشکلی نداره ضمنا تعداد رابطمونم زیاده امکان خطا رفتن چقدره

زمین را گر شوی مالك، طمع بر آسمان داری''✓

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ببین بستگی به گیرا بودن بدن خودت و میزان کنترل همسرت داره الان ما چهار پنج ساله اینجوریم خداروشکر تا الان همسرم خییییلی حواسش جمع بوذه

_صبر کن باران بگیرد میروم/یا که پایم جان بگیرد میروم/صبر کن من بغض دارم اندکی/گریه ام پایان بگیرد میروم/آبرویم میرود با چشم تر/صبر کن باران بگیرد میروم... دانشجوی روانشناسی🫀🧠

ببین بستگی به گیرا بودن بدن خودت و میزان کنترل همسرت داره الان ما چهار پنج ساله اینجوریم خداروشکر تا ...

آره همینه اگر نتونه کنترل کنه خطرناک میشه

زمین را گر شوی مالك، طمع بر آسمان داری''✓
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز