2777
2789
عنوان

زایمان طبیعی

4781 بازدید | 127 پست

اونایی که زایمان طبیعی کردید میشه تجربیاتتون روبگید من میخوام سزارین کنم ولی دکترم میگه شاید تونستی طبیعی بدنیا بیاری

شماها بخیه هم خوردید؟ گشادی واژن هم گرفتید بعدش؟

میخوام گریه کنم از استرس نمیخوام طبیعی زایمان کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من دو تا زایمان طبیعی داشتم

قول دادم به خودم اگر خدا عمر بده نذارم بچه هام زایمان کنن و بچه دار شن.

هر دوش سنگینه و هر دو عوارض خودش رو داره

و بستگی داره به اندام و شرایط جسمی خودتون

خدایا فقط از تو یاری میطلبم.پناهم باش  

من تا به حال زایمان نکردم اما هر دو رو دیدم بارها از نزدیک( کادر درمانم)

حتما شرایطتت رو بسنج اگر میخوای طبیعی انجامش بدی اینکه وسط طبیعی هر فاکتوری بهم بخوره و اورژانسی سزارین بشی خیلی بده

اگر یه درصد خواستی طبیعی زایمان کنی مامای همراه بگیر و برو بیمارستان خصوصی

و اگر واقعا دلت با طبیعی نیست نامه روان بگیر و سزارین بکن

واقعا به انتخاب خودت بستگی داره، شخصا هر زمانی از زندگیم بخوام زایمان کنم طبیعی انجامش میدم اگر فیزیک بدنم اجازه بده

بخیه خوردم ،تا چند وقت گشادی داشتم اما کم کم جمع شد

چجوری جمع شد😭

بخدا موندم چیکار کنم مگه اینکه برم پیش یه دکتر دیگه از گشادی میترسم واین اقایون الان که باز حرفی نزنن

من تا به حال زایمان نکردم اما هر دو رو دیدم بارها از نزدیک( کادر درمانم)حتما شرایطتت رو بسنج اگر میخ ...

اصلا طبیعی دوست ندارم چون عوارض زیاد داره خیلی میترسم

خدا کنه نتونم طبیعی زایمان کنم الان ۳۶ هفته و ۴ روزم

بستگی به بدن خودت داره من ۱۸ ساعت درد کشیدم تا بچه ام دنیا اومد اما دوستم تو ۴ ساعت زایمان کرد

از زایمان طبیعی راضی هستی؟

گشادی واژننگرفتی؟ بخیه خوردی؟

اصلا طبیعی دوست ندارم چون عوارض زیاد داره خیلی میترسمخدا کنه نتونم طبیعی زایمان کنم الان ۳۶ هفته و ۴ ...

عزیزم این نتونم که میگی انقدر استرس و ازار اذیت داره

برو صحبت بکن از اول واسه سزارین بری و بهت تاریخ بده

نه که وسط طبیعی ببینه بچه گیر کرده و فلان تاززززه بری اتاق عمل

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز