2777
2789
عنوان

ضد حال

66 بازدید | 3 پست

آقا ديجي كالا كم بود روبيكا چي ميگه اين وسط رو نرومه ها

در بدترينِ ما آنقدر خوبي هست ،و در بهترينِ ما آنقدر بدي هست ،كه هيچ يك از ما اين حق را نداريم كه از ديگري عيب جويي كنيم .

نته مارو میخوره😭😭😭😩😩

از گلوتون پایین نره روبیکا و دیجی کالا و...😭😭😂😂❤❤

ممد خیلی قشنگه...ممد مست و ملنگه...ممد بچه مازرون....ممد خیلی مهربوون....ممد شلوارپلنگی...ممد خیلی رو نروی.....ممد هیکل دومتری...ممد بنزتو عشقه...ننه ی کچلتو عشقه...فقط خودمونو عشقه  

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

ما نخوايم سراتو ببريم چه كسي رو بايد ببينيم اي بابا

در بدترينِ ما آنقدر خوبي هست ،و در بهترينِ ما آنقدر بدي هست ،كه هيچ يك از ما اين حق را نداريم كه از ديگري عيب جويي كنيم .
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز