mrnivan مدیر عضویت: 1404/02/27 تعداد پست: 2434 عنوان تیکه تیکه | مشاهده متن کامل بحث + 681 بازدید | 67 پست تیکه کلام شما چیه ؟که مدام توی صحبت کردن تکرارش میکنین ساده باشیم چه در باجه یک بانک چه در زیر درخت 1404/10/23 | 13:09 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
maryam2121 عضویت: 1400/10/11 تعداد پست: 6350 آره😂 منم 😁 به خدا که وصل میشوی آرامشی وجودت را فرا میگیرد که نه به راحتی میرنجی! و نه به آسانی میرنجانی،آرامش سهم دل هایی است که نگاهشان سمت خداست
shirinعسلم عضویت: 1404/03/13 تعداد پست: 13380 میدونم نه آرامشت را ، به چشمی وابسته کن ... نه دستت را به دستی دلخوش !!!
mrnivan مدیر استارتر عضویت: 1404/02/27 تعداد پست: 2434 آی گواو مو مو مو مو لری ؟ ساده باشیم چه در باجه یک بانک چه در زیر درخت
maryam2121 عضویت: 1400/10/11 تعداد پست: 6350 با حال بود آره خب🤣🤣 به خدا که وصل میشوی آرامشی وجودت را فرا میگیرد که نه به راحتی میرنجی! و نه به آسانی میرنجانی،آرامش سهم دل هایی است که نگاهشان سمت خداست
mrnivan مدیر استارتر عضویت: 1404/02/27 تعداد پست: 2434 با ولم کن حوصله نداری فک کنم ساده باشیم چه در باجه یک بانک چه در زیر درخت
0گل_برفی0 عضویت: 1402/09/24 تعداد پست: 26294 لری ؟ نهربطی به زبون و شهرم نداره مال خودمه فقط خدایا:عقیده مرا از دست عقده ام مصون بدار...... علی شریعتی
mrnivan مدیر استارتر عضویت: 1404/02/27 تعداد پست: 2434 میدونم عه شما جالب بود ساده باشیم چه در باجه یک بانک چه در زیر درخت
mrnivan مدیر استارتر عضویت: 1404/02/27 تعداد پست: 2434 نهربطی به زبون و شهرم نداره مال خودمه فقط افرین اختراع کردی ساده باشیم چه در باجه یک بانک چه در زیر درخت
mamanala93 عضویت: 1399/06/24 تعداد پست: 648 این خیلی مرسوم خاص نیست من زیاد خاص نیستم😂کلا زیاد نسبت به اطرافیانم میگمیبار هم بچه دوستم کوچک بود هی میگفت ای بابا ای بابا مادرش پرسید این از کجا یادگرفتی هی میگیگفت خاله میگه یاد گرفتم 😂ای بابا بود نه بابا اشتباه نوشتم😂
mrnivan مدیر استارتر عضویت: 1404/02/27 تعداد پست: 2434 باو یعنی بابا ساده باشیم چه در باجه یک بانک چه در زیر درخت
miutaru عضویت: 1404/09/17 تعداد پست: 3091 معمولا تیکه کلام خانم هاست البته تا پارسال این بود الان میگم داداش هه ما با کسایـے خوبیم که ذاتشون خوبہنه قیافشون!🫸🏻 ✨️عضو رسمی انجمن H_T_A✨🤌🏻
shirinعسلم عضویت: 1404/03/13 تعداد پست: 13380 عه شما جالب بود نه جالب نیست😂 ... چند بار وسط حرف بابام هی گفتم میدونم شاکی شد 😂😂 نه آرامشت را ، به چشمی وابسته کن ... نه دستت را به دستی دلخوش !!!