2777
2789
عنوان

شقاق و تغذیه

346 بازدید | 55 پست

سلام بچه ها من کلونوسکوپی رفتم فهمیدم شقاق دارم. موقع دفع خیلی درد دارم. چطوری غذا بخورم که یه دفع نرم داشته باشم. سبزبجات..کیوی...میوه و انجیر و سوپ جو

.سبوس جو می خورم ولی همش اول دفعم سفت و خشکه..ببخشید صریح گفتم...

فقط فهمیدم اب الو خیلی موثره که اونم رژیمم ۷وب زیاد مصرف کنم دیابت می گیرم

لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز

زیر نظر دکتر دارو بخور

صبح ها ناشتا یه لیوان آب ولرم با یک قاشق خاکشیر بخور خیلی خوبه

لب فرو بسته ام از ناله و فریاد ولی                                    دل ماتم زده در سینه ی من نوحه گر است 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خاکشیر نباش خوبه

تخم شربتی

سوپ

کم ادویه و گرمی جات بخور


اللهم عجل الولیک الفرج بحق حضرت زینب (س) اللهم صل علی محمد اول محمد وعجل فرجهم💐🌺 ..تو تاپیکای مذهبی صدام کنید....خوشحال میشم براتون ذکر بگم و دعا بخونم....التماس دعا داشتی بهم بگو 🌷🌷🌷

با یکی دو روز رفع نمیشه تکرار کن بعدشم مایعات روزانه ب اندازه کافی نخوری فرقی نمی کنه

نه گلم الان دو ماهه..۸ لیوان اب می خورم...فقط با ملین مثل اسفرزه و...خوبم..یا گل محمدی...اینا رم که می گن زیاد نباید مصرف کنی

لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز