سلام این ماه دوتاامپول پدی پرک تزریق کردم ۱۴روزبعدازامپول تست زدم منفی بودولی همچنان علائم بارداری دارم دورچشام هاله سیاه افتادبی حالم وخیلی احساس خوابالودگی میکنم بعضی وقتاسرگیجه دارم دوروز مونده به موعدم بعضی وقتادردپریودی میگیرم ودوباره قطع میشه ممکنه باردارباشم وزودتست زده باشم؟؟