balott مدیر استارتر عضویت: 1404/10/02 تعداد پست: 59 عنوان لپ تاپ 83 بازدید | 3 پست قبلا که نت بود با استفاده از لینک و این چیزا فایل میفرستادم لپ تاپ و گوشی ولی الان با کابل چطوری میتونم انتقال بدم؟هر کاری میکنم نمیشهگزینه کپی میزنم نمیشه 1404/10/21 | 13:35 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
abandokhteh17 عضویت: 1402/06/31 تعداد پست: 9969 رو فایل راست کلیک کن کپی رو میاره مامان رادمهر🤍مهندس اینده👷🏻♀️
abandokhteh17 عضویت: 1402/06/31 تعداد پست: 9969 بعد برو تو فایلگوشت راست کلید کن پیست رو بزن مامان رادمهر🤍مهندس اینده👷🏻♀️