2777
2789
عنوان

آزادیییی

| مشاهده متن کامل بحث + 2839 بازدید | 82 پست
دقیقاا وای فیلم پر باگ بود من اولش فکر کردم یک فیلم در جهت تابو شکنی و کمک به دختراست که موضوع تجاوز ...

نه بابا مزخرف بود

ولی بعضیا خیلی دوسش دارم برام عجیبه

ولی خدایی جان سخت عالیه من لحظه به لحظه شد رو شوکه شدم و خندیدم و گریه کردم

شهرزادم کنگم فیلم رو دستش نیست

خداوند مرا دوست دارد و نگه دار من است✨️🤍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


نه بابا مزخرف بودولی بعضیا خیلی دوسش دارم برام عجیبهولی خدایی جان سخت عالیه من لحظه به لحظه شد رو شو ...


وای موافق جان سخت عالیی بود شهرزاد من کامل ندیدم فضاشو دوست دارمخیلی قشنگه

میدونی چرا یک عده شغالو دوست دارن ؟بخاطر بازیگراش کراش زدن 😂😔😔

کاربر فاتح _قلبم هستم ...❤🌱رهاکن زندگی میتونه بی نهایت پرده بشمره❤🫀🫂🦋

وای موافق جان سخت عالیی بود شهرزاد من کامل ندیدم فضاشو دوست دارمخیلی قشنگهمیدونی چرا یک عده شغالو دو ...

خدایی کراش نیستن😂مطمئنم رو کامیار کراش هستن

یکم سیاوش خوب بود عرشیا هم بد نبود باقی رو من دوست نداشتم

خداوند مرا دوست دارد و نگه دار من است✨️🤍
خدایی کراش نیستن😂مطمئنم رو کامیار کراش هستنیکم سیاوش خوب بود عرشیا هم بد نبود باقی رو من دوست نداشت ...


اره دقیقا هیچ کدوم کراش نبودن ولی اخلاق سیاوش و ظاهر کامیار ترکیب خوبی میشد 😔😂😂

کاربر فاتح _قلبم هستم ...❤🌱رهاکن زندگی میتونه بی نهایت پرده بشمره❤🫀🫂🦋

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز