2777
2789
عنوان

جنسیت جنین

| مشاهده متن کامل بحث + 197 بازدید | 20 پست
دقیقاً تو پسر آدم حالش خیلی خوبه اما امان از دختر یعنی اینقدر من الآن اذیتم سر پسرم انگار نه انگار

خودم ته دلم فکر میکنم پسره،ولی این ضربان به شک انداخت،فعلا که حالم خوبه،شما سونو شش هفته یادتونه ضربان جنینتون چند بود؟

فقط 6 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پخش و پلا توی ذهن منی❤️

اره دو هفته پیش بود تقریبا ضربانش 175 بود فقطم میل به شیرینی جات دارم

واسه من۱۸۲بود،ولی من فقط شوری وترشی میخورم،حالمم خیلی خوبه،ولی میگن ضربان بالا دختره،باز نمیدونم

فقط 6 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پخش و پلا توی ذهن منی❤️

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واسه من۱۸۲بود،ولی من فقط شوری وترشی میخورم،حالمم خیلی خوبه،ولی میگن ضربان بالا دختره،باز نمیدونم

اره شنیدم ضربان بالا دختره دیگه نمیدونم راسته یا نه

منم حالم خوبه همش بهم میگن پسره دیگه خودمم باورم شده پسره 😂

چی بگم 😐😐😐😐😐😐😐🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤨🤧🤧🤧

اره شنیدم ضربان بالا دختره دیگه نمیدونم راسته یا نه منم حالم خوبه همش بهم میگن پسره دیگه خودمم باورم ...

اره بمن هم همه میگن دیگه،واقعا انگار باورم شده پسره بچم،حالا بگه دختره شوکه میشم

فقط 6 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پخش و پلا توی ذهن منی❤️

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792