2777
2789
عنوان

حذف شکر

342 بازدید | 14 پست

خواستم شکر رو حذف کنم

یهو دو تا مربا خریدم فقط و فقط چون از لیوانشون خوشم اومد

بعد بابام واسم کامکوات خرید کاربردشو نمی دونستم اونم مربا کردم

دو سه کیلو هم به بهم رسید مجبورم اونم مربا کنم چون دمنوششو دوست ندارم

خدا همیشه اراده منو مورد آزمایش قرار می ده

اگر می خواهید اسرار جهان را کشف و پیدا کنید، از منظر انرژی و فرکانس و ارتعاش فکر کنید.تسلا

قبلا این تایپکو زدی

ولس من قبلش چون خواب الود بودم یه جوری تایپکتو خوندم انگار دیوونه ای

حلالم کن بهت گفتم خل و چل😂

جهنم همین دنیاست بزار مارو بسوزونن...اگر به حس ششم ف...ال و طلسم و دعا گرفتن و مولا و نفرین و کارماشو پس داد اعتقاد داری  لطفا منو ریپ نکن ...حس و شهود پایه هاش سسته...درست مثل تارهای عنکبوت ...در ضمن من بلد نیستم دلداری بدم  اگر بلد باشم راه حل میدم منتقد خوبیم هستم ...یه آدم معمولی که معمولی بودنشو پذیرفته 

قبلا این تایپکو زدی ولس من قبلش چون خواب الود بودم یه جوری تایپکتو خوندم انگار دیوونه ای حلالم کن به ...

نه والا بار اوله

خیلیا به این مشکل دچارن

دقیقا همینو نوشته بود؟

اگر می خواهید اسرار جهان را کشف و پیدا کنید، از منظر انرژی و فرکانس و ارتعاش فکر کنید.تسلا

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


قبلا این تایپکو زدی ولس من قبلش چون خواب الود بودم یه جوری تایپکتو خوندم انگار دیوونه ای حلالم کن به ...

همین تاپیکو چندبار نوشتم تا منتشر بشه

اگر می خواهید اسرار جهان را کشف و پیدا کنید، از منظر انرژی و فرکانس و ارتعاش فکر کنید.تسلا
نه والا بار اوله خیلیا به این مشکل دچارندقیقا همینو نوشته بود؟

ازه همینو قبلا نوشتی ولی من اشتباه خوندم

جهنم همین دنیاست بزار مارو بسوزونن...اگر به حس ششم ف...ال و طلسم و دعا گرفتن و مولا و نفرین و کارماشو پس داد اعتقاد داری  لطفا منو ریپ نکن ...حس و شهود پایه هاش سسته...درست مثل تارهای عنکبوت ...در ضمن من بلد نیستم دلداری بدم  اگر بلد باشم راه حل میدم منتقد خوبیم هستم ...یه آدم معمولی که معمولی بودنشو پذیرفته 

چیشو اشتباه خوندی؟ 🧐😬

احساس کردم از مربا رسیدی به مسایل سیاسی بعد گفتی بابامم فحشم داده ...عینک چشمم نبود همه رو چپکی خوندم

جهنم همین دنیاست بزار مارو بسوزونن...اگر به حس ششم ف...ال و طلسم و دعا گرفتن و مولا و نفرین و کارماشو پس داد اعتقاد داری  لطفا منو ریپ نکن ...حس و شهود پایه هاش سسته...درست مثل تارهای عنکبوت ...در ضمن من بلد نیستم دلداری بدم  اگر بلد باشم راه حل میدم منتقد خوبیم هستم ...یه آدم معمولی که معمولی بودنشو پذیرفته 

احساس کردم از مربا رسیدی به مسایل سیاسی بعد گفتی بابامم فحشم داده ...عینک چشمم نبود همه رو چپکی خوند ...

بابام 😵💫😵💫😵💫

اووووه نو نو من نبودم اصلا

اگر می خواهید اسرار جهان را کشف و پیدا کنید، از منظر انرژی و فرکانس و ارتعاش فکر کنید.تسلا
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز