بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم
پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم
بدترین کاربران سایت ازنظرمن : ۱. به پروفایل و اسم کاربریت گیرمیده ۲. تاپیک هاتو چک میکنه و وسط بحث، مشکلاتت رو توسرت میکوبه! ۳. ب استارتر میگه سریع حرفاتو بگو خوابم میاد!! ۴. نظراتشو بشدت تحمیل میکنه و اصرار داره توی فلان کتاب خونده ک اسمش رو یادش نیست! ۵. اگ نظرت باهاش موافق نباشه، شروع میکنه به توهین و تحقیر! ۶. جوری غلط املایی همه رو میگیره انگار اینجا امتحان دیکتهس و اونم معلم فارسی! ۷.توی تاپیکش کلی نظر میدی، هیچ اهمیتی نمیده!