2789
عنوان

سهمیه

88 بازدید | 9 پست

سهمیه مناطق توی کنکور چقدر تاثیر داره

توی کنکور فرهنگیان

ما منطقه دو حساب میشیم دوستام که بعضیاشون یه شهر دیگه میشینن منطقه ۳ ان میگن تاثیر داره سهمیه منطقه ۳

خیلی ناراحتم همش بخاطرش خیلی شنیدم میگن منطقه ۳ خوبه

سال اخرمم هست

اره ۳ بهتره

چند درصده منطقه سه؟

کاربر جدید نیستم از سال 1400اینجام💁🏻♀️ اگه خدا بخوادقراره درآینده خانم معلم بشم✨🤍 سلام🙋♀️فاطمم 15سالمه 31تیر میشه 16سالم🎀. عاشق کتاب خوندن، رمان، داستان و شعرم🥰. شاعرای مورد علاقم شهریارو فروغ فرخزاد 🥹 همه ی رنگا قشنگن ولی مشکی یه جور دیگه قشنگه🖤✨قبول که دارید؟ عاشق گل بابونه و نرگسم وهمچنین نودل و کیدراما، سیدراما، جیدراما و سریال تایلندیم اگه توهم اینارو دوست داری دوست خوب منی ماچ به کلت😘 با افتخار لکم😍🎀.

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

منم منطقه سه ام

کاربر جدید نیستم از سال 1400اینجام💁🏻♀️ اگه خدا بخوادقراره درآینده خانم معلم بشم✨🤍 سلام🙋♀️فاطمم 15سالمه 31تیر میشه 16سالم🎀. عاشق کتاب خوندن، رمان، داستان و شعرم🥰. شاعرای مورد علاقم شهریارو فروغ فرخزاد 🥹 همه ی رنگا قشنگن ولی مشکی یه جور دیگه قشنگه🖤✨قبول که دارید؟ عاشق گل بابونه و نرگسم وهمچنین نودل و کیدراما، سیدراما، جیدراما و سریال تایلندیم اگه توهم اینارو دوست داری دوست خوب منی ماچ به کلت😘 با افتخار لکم😍🎀.

درصد نداره ک

میدونم منطورم این بود چه مقداری حدودا چند درصد

کاربر جدید نیستم از سال 1400اینجام💁🏻♀️ اگه خدا بخوادقراره درآینده خانم معلم بشم✨🤍 سلام🙋♀️فاطمم 15سالمه 31تیر میشه 16سالم🎀. عاشق کتاب خوندن، رمان، داستان و شعرم🥰. شاعرای مورد علاقم شهریارو فروغ فرخزاد 🥹 همه ی رنگا قشنگن ولی مشکی یه جور دیگه قشنگه🖤✨قبول که دارید؟ عاشق گل بابونه و نرگسم وهمچنین نودل و کیدراما، سیدراما، جیدراما و سریال تایلندیم اگه توهم اینارو دوست داری دوست خوب منی ماچ به کلت😘 با افتخار لکم😍🎀.

درسته منطقه سه با تراز کمتر رتبه بهتر میاریولی منطقه دو قبولی بیشتری میده چون تعداد افراد بیشتری برم ...

واقعا؟

خیلی استرس دارم بخاطرش آخه ما اول منطقه سه بودیم بعد اواسط دهم اومدیم یه شهر منطقه ۲ خیلی ناراحتم


واقعا؟خیلی استرس دارم بخاطرش آخه ما اول منطقه سه بودیم بعد اواسط دهم اومدیم یه شهر منطقه ۲ خیلی نارا ...

اره الکی فکرتو درگیر نکن فرق خاصی ندارن واقعا

اِلا بِذِکْرِ الله تَطْمَعِنَ الْقُلوب️🤍✨️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز