2777
2789

به دکترت بگو طبیعیش فقط همون هفته اوله

 امضام خونده بشه🤌وقتی از یک فروشگاه بزرگ خرید می‌کنید، کمک می‌کنید یک نفر هفتمین ویلای خود را بسازد و دهمین ماشینش را بخرد؛ اما وقتی از بقالی محل یا یک مغازه ساده خرید کنید آن فرد می‌تواند برای فرزندش آن وسیله‌ای که نیاز دارد را بخرد ... حداقل چند قلم از خرید هاتون را مخصوص بقالی و مغازه های کوچک بذارید و همه مایحتاج خود را از فروشگاه های بزرگ نخرید و به اندازه خود کمی جلوی این سیستم سرمایه دار پرور تبعیض آمیز را بگیرید.                              سپاس یزدان دختری ایرانی ام/یگانه پرستم  اهورایی ام      بی نام تو وطن نیز نام و نشان نداردکوروش بزرگ♥️      چو غرش شیران گذشت و رفت عوعوی سگان شما نیز بگذرد

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

گقتم به دکتر رفتم مطب گفتم لابد عفونی گفت طبیعی آخه تا کی

دکتر من گفته بود تا یک هفته نهایت دو هفته طبیعی اگ خودش گفته طبیعی نگران نشو

 امضام خونده بشه🤌وقتی از یک فروشگاه بزرگ خرید می‌کنید، کمک می‌کنید یک نفر هفتمین ویلای خود را بسازد و دهمین ماشینش را بخرد؛ اما وقتی از بقالی محل یا یک مغازه ساده خرید کنید آن فرد می‌تواند برای فرزندش آن وسیله‌ای که نیاز دارد را بخرد ... حداقل چند قلم از خرید هاتون را مخصوص بقالی و مغازه های کوچک بذارید و همه مایحتاج خود را از فروشگاه های بزرگ نخرید و به اندازه خود کمی جلوی این سیستم سرمایه دار پرور تبعیض آمیز را بگیرید.                              سپاس یزدان دختری ایرانی ام/یگانه پرستم  اهورایی ام      بی نام تو وطن نیز نام و نشان نداردکوروش بزرگ♥️      چو غرش شیران گذشت و رفت عوعوی سگان شما نیز بگذرد
والا میترسم چون بینی گوشتی و عمل سختی داشتم میگم عفونت نکرده باشه هی میترسم

نگران نباش اکه خودش گفته دوباره رفتی پیشش بگو شمارا نمیدونم چجوری ولی من با دستیار دکترم در ارتباط بودم سوالی یا مشکلی بود از اون میپرسیدم

 امضام خونده بشه🤌وقتی از یک فروشگاه بزرگ خرید می‌کنید، کمک می‌کنید یک نفر هفتمین ویلای خود را بسازد و دهمین ماشینش را بخرد؛ اما وقتی از بقالی محل یا یک مغازه ساده خرید کنید آن فرد می‌تواند برای فرزندش آن وسیله‌ای که نیاز دارد را بخرد ... حداقل چند قلم از خرید هاتون را مخصوص بقالی و مغازه های کوچک بذارید و همه مایحتاج خود را از فروشگاه های بزرگ نخرید و به اندازه خود کمی جلوی این سیستم سرمایه دار پرور تبعیض آمیز را بگیرید.                              سپاس یزدان دختری ایرانی ام/یگانه پرستم  اهورایی ام      بی نام تو وطن نیز نام و نشان نداردکوروش بزرگ♥️      چو غرش شیران گذشت و رفت عوعوی سگان شما نیز بگذرد
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

مرخصی گرفتن

فردین123 | 34 ثانیه پیش

قبول دارین

maryam23م | 41 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز