2777
2789
عنوان

میشه کمکم کنید

162 بازدید | 5 پست

سلام خانوما

من از موعدم تقریبا ۲۰روز گذشته

علائم بارداری دارم

تست زدم هاله انداخته

۱۲روزه شایدم بیشتر لکه بینی داشتم الان دو روزه تا یکم بلند شم دوتا ظرف جا ب جا کنم یکم شدید تر میشه

دکتر عوضی هم میگ فعلا استراحت کن تا یک ماه بگذره بعد بیا برا از و سونی بنویسم

جز این هم دکتر دیگ تو منطقه ما نیست 😭😭😭

خودمم نمیتونم جای دیگ برم باید یک ساعت تو ماشین بنشینم میترسم بدتر بشم

شوهرمم تا دیر وقت سر کاره🥲😭

متوجه نشدم الان خونریزی شبیه پریود داری؟؟ازمایش بتا دادی مطمئنی بارداری؟ یا فقط با بیبی چک مطمئن شدی

خون ریزی دارم ولی میرم دسشویی میبینم یکم شدید نیست

آخرش که تموم میشه یه مایعی مثل تخمک گذاری میاد بعد خون

علائم بارداری دارم حالت تهوع نفخ سینه درد بزرگ شدن نوک سینه و سوزشش

تستم مثبت شد

اما بتا یا سونو دکترم نداد میگ زوده بزار بشه ی ماه

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خون ریزی دارم ولی میرم دسشویی میبینم یکم شدید نیست آخرش که تموم میشه یه مایعی مثل تخمک گذاری میاد بع ...

میتونی ازمایش بتا بدی خیالت راحت بشه خونریزی باعث سقط میشه خب چه دکتری هست پیگیری نمیکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش