2777
2789
عنوان

میشه کمکم کنید

162 بازدید | 5 پست

سلام خانوما

من از موعدم تقریبا ۲۰روز گذشته

علائم بارداری دارم

تست زدم هاله انداخته

۱۲روزه شایدم بیشتر لکه بینی داشتم الان دو روزه تا یکم بلند شم دوتا ظرف جا ب جا کنم یکم شدید تر میشه

دکتر عوضی هم میگ فعلا استراحت کن تا یک ماه بگذره بعد بیا برا از و سونی بنویسم

جز این هم دکتر دیگ تو منطقه ما نیست 😭😭😭

خودمم نمیتونم جای دیگ برم باید یک ساعت تو ماشین بنشینم میترسم بدتر بشم

شوهرمم تا دیر وقت سر کاره🥲😭

متوجه نشدم الان خونریزی شبیه پریود داری؟؟ازمایش بتا دادی مطمئنی بارداری؟ یا فقط با بیبی چک مطمئن شدی

خون ریزی دارم ولی میرم دسشویی میبینم یکم شدید نیست

آخرش که تموم میشه یه مایعی مثل تخمک گذاری میاد بعد خون

علائم بارداری دارم حالت تهوع نفخ سینه درد بزرگ شدن نوک سینه و سوزشش

تستم مثبت شد

اما بتا یا سونو دکترم نداد میگ زوده بزار بشه ی ماه

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خون ریزی دارم ولی میرم دسشویی میبینم یکم شدید نیست آخرش که تموم میشه یه مایعی مثل تخمک گذاری میاد بع ...

میتونی ازمایش بتا بدی خیالت راحت بشه خونریزی باعث سقط میشه خب چه دکتری هست پیگیری نمیکنه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  1 ساعت پیش