سلام خانوما
من از موعدم تقریبا ۲۰روز گذشته
علائم بارداری دارم
تست زدم هاله انداخته
۱۲روزه شایدم بیشتر لکه بینی داشتم الان دو روزه تا یکم بلند شم دوتا ظرف جا ب جا کنم یکم شدید تر میشه
دکتر عوضی هم میگ فعلا استراحت کن تا یک ماه بگذره بعد بیا برا از و سونی بنویسم
جز این هم دکتر دیگ تو منطقه ما نیست 😭😭😭
خودمم نمیتونم جای دیگ برم باید یک ساعت تو ماشین بنشینم میترسم بدتر بشم
شوهرمم تا دیر وقت سر کاره🥲😭