eshghmmmm مدیر استارتر عضویت: 1404/02/22 تعداد پست: 708 عنوان تنهایی 57 بازدید | 2 پست خیلی بده خانواده داشته باشی ولی انگار نداری 1404/10/16 | 00:08 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
sgihoxt عضویت: 1404/10/14 تعداد پست: 764 چرا چی از خانواده بهتر اگه همونی هستی که باهات دعوا یا بحثم شده و یا کامنتی رو بر علیه من لایک کردی و اتفاقی تو تاپیکت شرکت کردم بدون اسم کاربریت اصلا یادم نبوده
eshghmmmm مدیر استارتر عضویت: 1404/02/22 تعداد پست: 708 چرا چی از خانواده بهتر همون خانواده ام میتونه بد باشه
sgihoxt عضویت: 1404/10/14 تعداد پست: 764 همون خانواده ام میتونه بد باشه چرا مشکلت با خانوادت چیهتو کل دنیا هم بگردی متوجه میشی کسی دلسوزی خانوادت و برات نداره اگه همونی هستی که باهات دعوا یا بحثم شده و یا کامنتی رو بر علیه من لایک کردی و اتفاقی تو تاپیکت شرکت کردم بدون اسم کاربریت اصلا یادم نبوده