2777
2789
عنوان

زن ستیزی

| مشاهده متن کامل بحث + 272 بازدید | 36 پست

آره واقعا

منم یادم نمیره.چند سال پیش نزدیک عید یکی عکس از پشت قابلمه گذاشته بود که چه جوری پاک کنمش؟

همه کلی بهش نق زدن که چقدر تو شلخته ای که پشت قابلمه ات کامل تمیز نیست و من چنانم و تمیزم ......

نمیفهمن که بنده خدا اولا چقدر غذا تو این ظرف پخته برای خانواده اش.

بعد هم خب داره میپرسه چه جوری تمیزش کنم دیگه.

تیکه بارون کردن نداره.

تاپیک تیکه انداختن پدر به مامان دوستو بگو

همه میگفتن کرم از خود درخته، نباید ابروشو میبرد، نه بابا مرد که اینجوری نیست، خودش خوشش اومده ها، به مامانت نگیی

یعنی برگامممم ریخت

لایک کردنم یعنی موافقم، منم همینطور، ممنونم ازت، خوشحالم برات مفید بود، موفق باشی، دیدم پیامتو ولی مایل به ادامه صحبت نیستم یا ادامه ای نداشت. هر بار که یه تاپیک میبینم با موضوع قد کوتاه، رنگ پوست، تیرگی بدن، ترک پوستی، مقایسه؛ واقعا توانایی اینو دارم گریه کنم ولی یه نفس عمیق میکشم و میگم ببین تو نمیتونی با حرفات افکار همه ادمارو تغییر بدی نهایتا میتونی امیدوار باشی که اون فرد یه روز دیدش رو عوض کنه و اینقدر به خودش سخت نگیره چون زندگی جالب تر از ایناست. اینجا رو دوست دارم چون انگار درحالی که خونه خودم اتیش گرفته همچنان میتونم کمک کنم یکی رژگونه بهتری انتخاب کنه :) وقتی زمان میذارم و طومار راهکار و تجربه میگم انتظار خاصی ندارم ولی کاش حداقل اون لعنتی و لایک کنی بدونم واسه خودم ننوشتم:/ لطفا به همدیگه نگیم خوشبحالت یه جوری منفیه که میگم کاش نداشتمش اصلا. تراپی برو، تراپی نجات دهنده ست.راز رابطه موفق؟ دوتا ادم بالغ که یاد گرفتن توی هر شرایطی باهم حرف بزنن و ناراحتی ها و خواسته هاشونو بگن، همین. اسم کاربری ها اصلا یادم نمیمونه در نتیجه ممکنه تو یه تاپیک باهات بحث کنم و یه جا دیگه همو بوجی موجی کنیم مودی نیستم فقط بخاطر حرفات بوده :)

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب عزیزم یک لحظه منطقی نگاه کناگه نظافت و بهداشتش رو رعایت بکنه، جدا از نظر دیگران، برای خودش هم خوب ...

عزیزم معلومه که خوبه بخدا حرف من چیز دیگه ایه من میگم هرطوری طرف هست به ما مربوط نیست ما مسئول خونه زندگی کسی نیستیم مگه مامور بهداشتیم هرکس سرشو بکنه توی زندگی خودش اگه خیلی با کثیف بودنش مشکل داره خب رفت و آمد نکنه ولی بخدا زشته بری خونه کسی بگی فرشت کثیفه زن کثیفی هستی

یچی شنیدین هی میگین زن ستیزی چی!!!

سگ رمق نمیکنه خونه طرف بره بسکه افتضاحه

منم زنداداشم کثافت از خودشو خونش میباره وانتظار داره مامان من اگ ی روز میره اونجا خونشو تمیزکنه

من ک کاری ب کارش ندارم اصلا اگ عقل وشعور سرش میشد خودش میدونس نباید زندگیشو گوه برداره!

ولی اونیم ک میگه دستش درد نکنه خوب میکنه

عشق از آن مردان شجاع است...برای مردهای ضعیف مادرانشان زن میگیرند..!😉💛 ❌️درخواست نده مرتیکه زبون نفهم❌️

حالا من رفتم خونه داداشم دیدم خونشون به هم ریخته هست

گفتم عزیزم فکر کنم اذیتی الان کمکت تمیز میکنم من که شروع کردم اونم کلی عذرخواهی و تشکر کرد گفت آره پریود بودم نشد با هم تمیز کردیم بعدم شام نگهم داشت کلی گفتیم و خندیدیم حالا غر میزدم بهتر بود؟

سحر هستم دختر بختیاری معروف به مادیان چموش 🤣

عزیزم معلومه که خوبه بخدا حرف من چیز دیگه ایه من میگم هرطوری طرف هست به ما مربوط نیست ما مسئول خونه ...

خب طرف مهمون دعوت کرده، جسارتا نباید به حرمت مهمون هم که شده خونه رو تمیز کرد؟

"کویر خود ماندن و روئیدن از هیچ هنر هست🌱✨️"

یچی شنیدین هی میگین زن ستیزی چی!!!سگ رمق نمیکنه خونه طرف بره بسکه افتضاحهمنم زنداداشم کثافت از خودشو ...

به تو ربطی نداره اون چطوره زندگی خودشه اختیار خودشو داره شما واسه خونه خودت تصمیم بگیر دست از فضولی بردار

فکر کنم خودش رفته بوده دعوتی نبوده

کدوم تاپیکه سرچ کنم؟

خب اگه خودش بیدعوت نرفته نباید توقعی هم داشته باشه. شاید اصلا در شرایطی نبوده که بخواد خونه تمیز بکنه

"کویر خود ماندن و روئیدن از هیچ هنر هست🌱✨️"

به تو ربطی نداره اون چطوره زندگی خودشه اختیار خودشو داره شما واسه خونه خودت تصمیم بگیر دست از فضولی ...

ربط داره وقتی از مادر من انتظار داره کارای خونشو کنه ربط داره!

وقتی سرش همه جا هست جز روسرخودش خودشو تمیز وپاکیزه میدونه از زمین وزمان توقع داره ربط داره بله!

چشاتو وا کنی گفتم من چیزی نمیگم حیوون ک توجنگل و کثافت رشد گرده رمق نمیکنه پاشو توخونه زندگی این خانم بذاره ولی من چیزی نمیگم ب خودش ولی هرکی میگه خوب میکنه!


عشق از آن مردان شجاع است...برای مردهای ضعیف مادرانشان زن میگیرند..!😉💛 ❌️درخواست نده مرتیکه زبون نفهم❌️

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز