ارغوووان مدیر استارتر عضویت: 1401/01/23 تعداد پست: 2035 عنوان تجربیا بیاین 32 بازدید | 0 پست من دهمممثلا جزوه شیمی یا ریاضی یا فیزیک ک می نویسم بعد برای نوبت اول و نوبت دوم ک نمونه سوال حل میکنم تو جزوه ام بنویسم یا نیاز نیس برم پیرینت بگیرمیعنی نمونه سوال ها به کار نمیان یا میان؟برای کنکور چی کاش اونی ک دوسش داشتم دوسم میداشت:)لطفا جایی نظر میدم جز استاتر کسی دخالت نکنه😊کاربر۹۸/درخواست دوستی نمیپذیرم/اک دست دو نفره 1404/10/14 | 21:29 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب