2777
2789
عنوان

تجربیا بیاین

32 بازدید | 0 پست

من دهمم

مثلا جزوه شیمی یا ریاضی یا فیزیک ک می نویسم بعد برای نوبت اول و نوبت دوم ک نمونه سوال حل میکنم تو جزوه ام بنویسم یا نیاز نیس برم پیرینت بگیرم

یعنی نمونه سوال ها به کار نمیان یا میان؟

برای کنکور چی

کاش اونی ک دوسش داشتم دوسم میداشت:)لطفا جایی نظر میدم جز استاتر کسی دخالت نکنه😊کاربر۹۸/درخواست دوستی نمیپذیرم/اک دست دو نفره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز