bvbjb مدیر عضویت: 1404/07/04 تعداد پست: 184 عنوان دختراا | مشاهده متن کامل بحث + 243 بازدید | 24 پست شما ها چند تا دوست دختر دارین؟؟ 1404/10/14 | 04:31 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
صبا_هستم16 عضویت: 1400/02/09 تعداد پست: 561 حتی یدونه ؟ آدمای زیادی هستن ولی ارتباطم باهاشون معمولیه و توی روابطم محتاط هستم چون ضربه خوردم به سختی به نفر رو رفیق صمیمی به حساب میارم با اینکه رفتارم دوستانه ست
صبا_هستم16 عضویت: 1400/02/09 تعداد پست: 561 میخواستم ببینم کسی مثل من هست هیچی نداشته باشه دیدم فقط منم تنها موندن خیلی بهتر از رفاقتیه که بعدا بهت آسیب بزنه
bvbjb مدیر استارتر عضویت: 1404/07/04 تعداد پست: 184 تنها موندن خیلی بهتر از رفاقتیه که بعدا بهت آسیب بزنه آره ولی هرکس میبینم کم کمه ۵ تا داره ولی من هیچی رفیق های خوب و با معرفت صمیمی دارن ولی من...
صبا_هستم16 عضویت: 1400/02/09 تعداد پست: 561 آره ولی هرکس میبینم کم کمه ۵ تا داره ولی من هیچی رفیق های خوب و با معرفت صمیمی دارن ولی من... منم ندارم خیلی بیشتر از چیزی که فکر میکنی تنهامحق داری احساس تنهایی کنی
bvbjb مدیر استارتر عضویت: 1404/07/04 تعداد پست: 184 منم ندارم خیلی بیشتر از چیزی که فکر میکنی تنهامحق داری احساس تنهایی کنی خواهر چی داری ؟
رز_سـفـیـد82 عضویت: 1404/01/18 تعداد پست: 3685 باز بهتر از نداشتنه دیگه خیلی باهم حرفی نمیزنیم چون من ازدواج کردم ۳۶۰ درجه از زندگی مجردی عوض شدم