2777
2789
عنوان

البالو پلو

378 بازدید | 9 پست

سلام بچه ها

مرسي از دوستايي كه ديروز دستور البالو پلو دادن،من دستورشونو با چندتا دستور ديگه ميكس كردم و خوب شد گفتم بهتون بگم


من البالو رو با شكر و يكم اب گذاشتم جوشيد،نميخواستم زياد شبرين بشه،كم شكر ريختم


بعد گوشت و پياز و سير رنده شده و يكم ارد سوخاري رو با زردچوبه و نمك و فلفل و پودر سير مخلوط كردم و قلقلي درست كردم و سرخ كردم،بعد البالو هايي كه گذاشته بودم بجوشن وقتي يه كم أبش مونده بود ريختم تو قلقلي ها و گذاشتم ابش تبخير شده و بخورد قلقلي ها بره.بعد برنج رو جوشوندم البته يكم زنده تر از معمول برداشتم.بعد يك لايه برنج يه لايه مواد و زعفران اب كرده، و همينجور تكرار كردم تا تموم مواد استفاده شه،نتيجه خيلي خوب شد،عطرش كل خونه رو برداشته بود.


ببخشيد عكس ندارم بزارم

چه غريبانه تو با ياد وطن مينالي،من چه گويم كه غريب است دلم در وطنم🌷🌷🌷

سیررررر تو اابالو پلو ؟؟؟؟

ادمها را نباید به هر قیمتی نگه داشت . همه برای ماندن نمی ایند. ادمی که میماند جنسش با دیگران فرق دارد.....برای ماندنش مجبور نمیشوی خودت را تغییر دهی .اینو بیاد داشته باش برای نگه داشتن ادما نباید خودتو زیر پا له کنی.....ادما باید با دلشان بمانند نه با جسمشان....

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

سیرش به نظرم جالب نبوده😯

خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما ،، خامنه ای رهبر به لطف خود نگه دار🤲 با حمله حرام زاده ها به وطن ، بیش از صدها خون پاک و کودک حلال زاده ایرانی توسط مجرمین اپستینی و شیاطین بعل پرست قربانی شدند ، قابل توجه معدود بیشرف هایی که از حمله این وحوش به کشورشون حمایت میکردن ، همه تون در این خونها شریک هستین حتی اگر در حد یک لایک حمایت کرده باشین و اون دنیا باید جواب بدین

سیر زدی  ؟؟عجیبه 🙄😧گوشت مزه اش بر میگرده  

میگن ملا نصرالدین از بیکاری سوزن به تخ  م خودش میزد و جیغ و داد میکرد!حالا شده حکایت بعضی از کاربرا  از بیکاری هی دنبال اشکال و ایراد الکی میگردن تاپیک بزنن و جیغ و داد کنن !!
سیر زدی  ؟؟عجیبه 🙄😧گوشت مزه اش بر میگرده  

توي گوشت عزيزم.من بوي گوشت بدم مياد،اتفاقا خيلي خوب شد،اشپزي سليقه ايه.هركس طعمي رو ميپسنده

چه غريبانه تو با ياد وطن مينالي،من چه گويم كه غريب است دلم در وطنم🌷🌷🌷
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

زن دادشم

zibalove | 29 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز