بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ولی دختری تواین سن هم بخاطر حساسیت هایی که داشتن نتونستم ارتباط خوبی داشته باشم
ببین باید آدم خودتو پیدا کنی این یک دوم اینکه بر خلاف سنت باید حوصله اعصاب زندگی داشته باشی این که تو یک دختر ۲۵ ساله بگیری انتظار داشته باشی پول نداشتن بدهی درک کنه به اندازه تو تجربه داشته باشه عاقلانه باشه غلطه هر گلی یک خاری داره ولی سن پایین بگیر سن بالا میرید سمت طلاق اوکی نیست ولی دیگه باید این جوانب هم در نظر بگیرید که خیلی چیزا متفاوت میشه و یک جور هایی با علایقش خواسته هایش همزاد پنداری کنی