یکسال از خودم بزرگ تره قدش 177 قیافش شبیه بچه مثبت ها از اون مدل قیافه هایی که خیلی دوست دارم صورتش گرد ابروهای پر دماغ دهن مرتب خیلی ناز یکی مثل همون پسره تو آزمون آیین نامه اصلا خودشه چشاش سبزه کارمنده یه خواهرم داره فقط خیلی پسر خوبیه آقا مودب چشم پاک صداش خیلی قشنگه خیلی عزیزه برام عاشقشم خونه و ماشین و سرمایه هم نداشت نداشت خودم به امید خدا میرم سرکار با هم میسازیم زندگی رو و این که سال بعد یعنی 1405ما نامزد میکنیم