2777
2789
عنوان

مشهد

182 بازدید | 11 پست

سلام دوستان ما میخوایم حدودا ۳خانواده ای بریم مشهد ولی چون نفراتمون بالاست میخوایم اطراف طرقبه ویلا بگیریم و چون قطار ساعت ۱۲.۱۳ظهر میرسه و ما قبولی رزرو ویلا ای که در نظر گرفتیم ۶.۷عصر هستش اون چند ساعت رو این همه آدم با چمدون نمیتونم ول بچرخیم راستی میخوایم موقع تحویل سال نو حرم باشیم میخواستیم ساک هارو بدین امانات که فهمیدم بیشتر از ۳ساعت نگه نمیدارن .واقعا گیر کردم مسئله خیلی پیچیده ایه.کسی هتل یا ترجیحا خونه ای اطراف حرم گرفته؟ ما خیلی رو تمیزی حساسیم .رستوران خوب کسی سراغ داره اطراف حرم ؟ممنون میشم اگه کسی نمیدونه به سوالاتی پاسخ بده

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

من تا حالا کیف نه اما وسیله کوچیک تحویل دادم ساعت تعیین نکردن

دشمن بداند شهید سید علی خامنه ای برای او خطرناک تر از سید علی خامنه ای خواهد بود، رهبرم را به شهادت رساندید با قلب های عاشقانش چه میکنید؟با شهادت رهبرم او را بار دیگر در قلب ما زنده زنده کردید، شهادت پر افتخار رهبرم بر او مبارک باد که آرزوی دیرینه اش بود.. و تسلیت بر ما که قرار بود پیش مرگشان باشیم و ماندیم..🖤

تو اون شلوغی ،دادن وسایل به امانتداری حرم سخته

ببرید بذارید ویلایی که رزرو کردید بعد در آرامش برید حرم


شروع رژیم2۷ بهمن  با وزن 79کیلو، وزن هدف اول:۷۰  🖤 وزن هدف دوم: ۶۷  🖤  وزن هدف سوم:۶۵ 🖤 وزن هدف آخر:۶۳🖤

تو اون شلوغی ،دادن وسایل به امانتداری حرم سختهببرید بذارید ویلایی که رزرو کردید بعد در آرامش برید حر ...

چون میخوایم لحظه تحویل سال نو حرم باشیم قطار هم همون روز ساعت ۱۲ظهر میرسه ویلایی که پسندیدم تو طرقبه هستش اونم تحویل ویلاش از ساعت ۴.۵بعد اظهر هستش نظرمون بود اون چند ساعت رو وسایل هارو بدیم امانات بعد بریم یکم بگردیم

بعد تحویل سال بریم ویلا که یکم کارهامون باهم تداخل دارن

حالا ما که قبل از ظهر میرسیم برای نهار نمیدونم اطراف حرم کجا بریم جایی رو میشناسین؟

فکر نکنم سه ساعت باشه نگهداری ساکها مگر قانون جدید باشه. مثقع سال نو خیلی شلوغ میشه حتما باید یک جا ...

ویلا دوره اگه بریم هم دیگه نمیتونیم دوباره برگردیم منم ۳ساعت رو تو اینترنت دیدم نمیدونم درسته یا نه

واقعیتش من از خدامه نزدیک حرم باشه ولی چون حدودا ۱۵نفر هستیم و تمیزی و غذای هتلی که میریم برامون مهمه هتل هم نگاه کردم از نفری ۲تومن پایین تر نیست که دیدم ویلا بگیریم هم برامون به صرفه تر میشه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792