گلم میشه درخواستم قبول کنی
منم پشت کنکوریم ولی پارسال هیچی نخوندم همینجوری رفتم سرجلسه بخاطر مشکل جسمیم میدونستم قبولم بشم نمیتونم برم راه دور
خجالت مبکشم بگم چند شد رتبم ولی بالای ۵۰،هزار افتضاح😔
اگر از الان بخونم که چندروز شروع کردم میتونم مامایی منطقه ۳قبول بشم؟ خودم ابادان زندگی میکنم میخوام اهواز قبول بشم
پاییمم ضعیف راستش حتی متوسط نیستم
منطقی میشه رسید؟