2777
2789
بله میشه

واقعا حتی اگه تلاشش کم باشه کیفیت پارسال نداره چون نابود شده رسما بین امیدواری و بی امیدی مطلق گیر کرده

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

واقعا حتی اگه تلاشش کم باشه کیفیت پارسال نداره چون نابود شده رسما بین امیدواری و بی امیدی مطلق گیر ک ...

باید با امید و استمرار و تمرکز درس بخونی

قطعا نتیجه میگیری

۶ ماه وقت کمی نیست

مهشیدم🤍 پرندگانی که در قفس به دنیا آمده اند ، پرواز را یک بیماری میدانند...

گلم میشه درخواستم قبول کنی

منم پشت کنکوریم ولی پارسال هیچی نخوندم همینجوری رفتم سرجلسه بخاطر مشکل جسمیم میدونستم قبولم بشم نمیتونم برم راه دور

خجالت مبکشم بگم چند شد رتبم ولی بالای ۵۰،هزار افتضاح😔

اگر از الان بخونم که چندروز شروع کردم میتونم مامایی منطقه ۳قبول بشم؟ خودم ابادان زندگی میکنم میخوام اهواز قبول بشم

پاییمم ضعیف راستش حتی متوسط نیستم

منطقی میشه رسید؟

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز