aila_mahan مدیر استارتر عضویت: 1400/10/27 تعداد پست: 2698 عنوان عمل حذف عینک 63 بازدید | 6 پست کسی انجام داده؟با چه روشی؟درد و اذیت داشت؟ 🩷🌸 1404/10/10 | 13:04 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
خانم_گیلاسی عضویت: 1400/09/20 تعداد پست: 3269 خودم نه ولی دیدملیزیک انجام دادنتا چند روز سوزش و درد داشتن و تا یه مدت باید رعایت میکردنولی بیناییشون درست شد دیگه که دردهای ما گفتنی نیست؛
aila_mahan مدیر استارتر عضویت: 1400/10/27 تعداد پست: 2698 دوازده سال پیش لیزیک کردم یادمه درد نداشت الان دیدتون کاملا خوب شده 🩷🌸
aila_mahan مدیر استارتر عضویت: 1400/10/27 تعداد پست: 2698 خودم نه ولی دیدملیزیک انجام دادنتا چند روز سوزش و درد داشتن و تا یه مدت باید رعایت میکردنولی بیناییش ... یه عمل جدید اومده فمولیزیک هست فک کنم اون اصن دوره نقاهت نداره چند روز پیش یکی از فامیلامون کرده یکم هزینش بالا هست من نمیتونم اینواحتمالا همون لیزیک بکنم البته باید برم دکتر معاینه کنه خودش تشخیص بده کدوم روش برام مناسبه 🩷🌸
شکلات__صورتی عضویت: 1402/07/11 تعداد پست: 5180 الان دیدتون کاملا خوب شده اره همون لحظه هیچوقت یادم نمیره
aila_mahan مدیر استارتر عضویت: 1400/10/27 تعداد پست: 2698 اره همون لحظه هیچوقت یادم نمیره خدارو شکر ایشالا منم عمل کنم راحت بشم 🩷🌸