سلام دوستان خوبید در ۱۲هفته و 6روز رفتم ازمایش سل فری دادم ..
خدارا شکر جوابش اومد صحیح وسالم .جنسیت جنین را زده پسر ..
الان تو نی نی سایت خوندم ممکنه خطا داشته باشه ..
یه حا نوشته چون ژنتیک وخون هستس 100در صد هست ..نمبدونم کسی تجربه ای داره ؟؟
قبلا سر دخترم هم این آزمایش را دادم گفت دختره واقعا دختر بود ..
الان میگن احتمال خطا هست ؟؟؟؟