2789
عنوان

لکه بینی

73 بازدید | 0 پست

سلاپ خانما .من روز ۲۴ سیکلم .هنوزم دو شب مونده تا قرص پروژسترونم تموم شه .لکه قهوه ای میاد ازم .سابقه نداشته این موقع پریود شم .همیشه سیکلام ۳۰ روزه بودن تقریبا .حالا نمیدونم میخوام پریود شم یا چ؟.قرصا پروژسترون رو قطع کنم بنظرتون؟؟دو هفته از اقدامم گذشته

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792