ببين من ١٢ سالگي با اهنگ سكوت قلبتو بشكن و برگرد داشتم به عكس احسان عليخاني زل ميزدم و اشك ميريختم. ببين عررررر ميزدماااا🤣
الان يكي از ادماي منفور زندگيمه😂😂😂
بخدا تو اين سن طبيعيه.
منم مثل تو بودم.
بازيگر. خواننده. فوتباليست.
خيال پردازي ميكردم. اقتضاي سنته.
ميگذره.