2777
2789
عنوان

💔😔چرااا

| مشاهده متن کامل بحث + 20950 بازدید | 1765 پست
عه پس به خاطر همین بود من نمیشناختمنه گلم فارس قزوین هستم✨️

اره بخاطر همینه.

خوشبختم گلم. شهر همسایه هستیم

آغ آتیم،قول قاناتیم،شیه چک گوی سسیوه بلکه یاتاننار دا اویانسین،یاتماقین واختی دئیل،دورسون اوتانسین🪽

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله بله. ـ. ـالبته اگه چشممون نکنن. ـشدن چهارتا عشق😌


اسپند دود کن😂

🧿🧿🧿🧿 اینم چشم نظر

اون یکی کیه؟

بزار ببینم یکیش الهه اون یکی بنیتا

اون یکی دختر خاکستری

اون یکی هم منیره

درست گفتم؟ زیادن یادم نمیمونه

آغ آتیم،قول قاناتیم،شیه چک گوی سسیوه بلکه یاتاننار دا اویانسین،یاتماقین واختی دئیل،دورسون اوتانسین🪽

هعییی 😄😄اون کجا و ما کجا... 😂😂😂الان خودم یه اقا بالا سر دارم و چند تا بچه😌😇

اخی😅

عزیزم امیدوارم همیشه در کنار خانوادتون سلامت باشین.خدا خانوادتون و واستون حفظ کنه❤🥰

آغ آتیم،قول قاناتیم،شیه چک گوی سسیوه بلکه یاتاننار دا اویانسین،یاتماقین واختی دئیل،دورسون اوتانسین🪽

اسپند دود کن😂🧿🧿🧿🧿 اینم چشم نظراون یکی کیه؟بزار ببینم یکیش الهه اون یکی بنیتااون یکی دختر خاکستر ...

یکی بنینا.. همون خاکستری خوشگل خودم.. عشق اولمه و قلبمه😄

دومی. آرزو... وسطیه و عزیزمه. 😄

سومی هم الهه و عشق منه و قراره منو بازیگر کنه😇

چهارمی یهویی اومد قشنگ رفت نشست وسط قلبم. ـاگه اشتباه نکنم.

نازنینه و قراره حاالا حالاها بمونه کنارمونــــ😉

بعد به ما میگن.. ـچی؟

« تا اطلاع ثانوی کاربری خاموش میشه حلال کنید بچه ها & 💅🚶💔

یکی بنینا.. همون خاکستری خوشگل خودم.. عشق اولمه و قلبمه😄دومی. آرزو... وسطیه و عزیزمه. 😄سومی هم ال ...

عه من یه کاربر و دوتا حساب میکردم😂

اخی چقد قشنگ🥹

نازنین منو میگی؟ ذوق کردم که🙈🙊😻

قربونت بشم من عشقم😍😘

نمیدونم چی میگن؟

آغ آتیم،قول قاناتیم،شیه چک گوی سسیوه بلکه یاتاننار دا اویانسین،یاتماقین واختی دئیل،دورسون اوتانسین🪽

عه من یه کاربر و دوتا حساب میکردم😂اخی چقد قشنگ🥹نازنین منو میگی؟ ذوق کردم که🙈🙊😻قربونت بشم من عشق ...

عههه. وحتما دوتان خدا میدونه😄ولی هرچی هستن گلن..

دیگ اینجوریاس.. دختر زنجانی😉شما هم ک تتغاری شدی و تامام 😇

« تا اطلاع ثانوی کاربری خاموش میشه حلال کنید بچه ها & 💅🚶💔

عههه. وحتما دوتان خدا میدونه😄ولی هرچی هستن گلن.. دیگ اینجوریاس.. دختر زنجانی😉شما هم ک تتغاری شدی ...

اره بنیتارو نمیشناسم ولی آرزو و الهه خیلی خوبن.شمام خیلی مهربونی،و همچنین خیلی قشنگ حرف میزنی🤗❤️

واای خیلیم عالی😍🥰

همیشه دوس داشتم بدونم ته تغاری شدن چه حسیه😅

پس من ته تغاریه گروه شمام😌😅

آغ آتیم،قول قاناتیم،شیه چک گوی سسیوه بلکه یاتاننار دا اویانسین،یاتماقین واختی دئیل،دورسون اوتانسین🪽

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز