manraham مدیر استارتر عضویت: 1398/07/22 تعداد پست: 2917 عنوان ی نفرو بکشم 140 بازدید | 0 پست انقدر پر خشمم ازش کاش بمیره کاش محو بشهیادم بره ک همچین کثافتی لجنی بی ناموسیو میشناختملعنت بهت اشغال بمیری ایشالله بمیر دیگ سن خرو داری اه اهقیافش عین شیطان شده راسته ک ذات روی ظاهر تاثیر میزارهچشماش تف توو اون صورتت بیاد نکبت خر کائنات در جهت خوشبختی من حرکت میکند آمین🌱🧿✨️ 1404/10/09 | 02:40 1 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب