حتی گناهان و زشتیهای معشوقش را هم می پرستد! در آن حدی که خودِ مرد هم نمیتواند جنایاتش را آنطور که زنی عاشق برایش تبرئه میکند؛ تبرئه کند...
از هیتلر پرسیدند، پست ترین انسانها کیستند؟گفت: "کسانی هستند که در تصرف کشور هایشان با من که بیگانه بودم همکاری کردند، چون وطن مادر است و آنها زمینه سازی کردند تا من حتی برمادرشان مسلط شوم!!••••• کاشکی یه بارون بزنه غم شهرو بشوره ببره🤍
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
از هیتلر پرسیدند، پست ترین انسانها کیستند؟گفت: "کسانی هستند که در تصرف کشور هایشان با من که بیگانه بودم همکاری کردند، چون وطن مادر است و آنها زمینه سازی کردند تا من حتی برمادرشان مسلط شوم!!••••• کاشکی یه بارون بزنه غم شهرو بشوره ببره🤍
از هیتلر پرسیدند، پست ترین انسانها کیستند؟گفت: "کسانی هستند که در تصرف کشور هایشان با من که بیگانه بودم همکاری کردند، چون وطن مادر است و آنها زمینه سازی کردند تا من حتی برمادرشان مسلط شوم!!••••• کاشکی یه بارون بزنه غم شهرو بشوره ببره🤍
منم برنمیگرده چون نمیخاد منو هعبییی همش زل زدم ب پروفایلش ایتوری اینستش
زندگیه دیگه
از هیتلر پرسیدند، پست ترین انسانها کیستند؟گفت: "کسانی هستند که در تصرف کشور هایشان با من که بیگانه بودم همکاری کردند، چون وطن مادر است و آنها زمینه سازی کردند تا من حتی برمادرشان مسلط شوم!!••••• کاشکی یه بارون بزنه غم شهرو بشوره ببره🤍