2777
2789
عنوان

زخم رحم

123 بازدید | 19 پست

 بچه ها دکتر ازم تست پاپ اسمیر گرفت ...

 میگه زخم داری میگه باید فریز نه اسمش را فراموش کردم جدید تر از فریز انجا بدی ...
 چکار کنم ...اعصابم خورده...

 کیا میدنن چیه هزینش چقدره

خدایا امیدم تویی ناامیدم نکن...بندت از ته ته وجودت میگه من و همسرم را ببخش فرزندی سالم و صالح هم به ما عطا کن... ان شالله منم مامان شم امسال...خدایا به امید تو ....😍😍😍

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


 بچه ندارم دارو دادیکم خوب شدم ولی الان باز بعد کم شدن دارو اذیت میشم

خدایا امیدم تویی ناامیدم نکن...بندت از ته ته وجودت میگه من و همسرم را ببخش فرزندی سالم و صالح هم به ما عطا کن... ان شالله منم مامان شم امسال...خدایا به امید تو ....😍😍😍

 8 ماه خونمم

خدایا امیدم تویی ناامیدم نکن...بندت از ته ته وجودت میگه من و همسرم را ببخش فرزندی سالم و صالح هم به ما عطا کن... ان شالله منم مامان شم امسال...خدایا به امید تو ....😍😍😍
 بچه ندارم دارو دادیکم خوب شدم ولی الان باز بعد کم شدن دارو اذیت میشم

باید دو دوره دارو مصرف کنی نزدیکی هم بینش نداشته باشی بهتره

خدایا شکرت بابت معجزه ای که بهمون عطا کردی خودت مراقبش باش.اگه میشه برا سلامتی نی نیم یه صلوات مهمونم کنین
 8 ماه خونمم

اوایل ازدواج چون آدم بیشتر نزدیکی داره طبیعیه.منم داشتم با نادونی کااااامل بریز کردم

خدایا شکرت بابت معجزه ای که بهمون عطا کردی خودت مراقبش باش.اگه میشه برا سلامتی نی نیم یه صلوات مهمونم کنین
اگه بچه نداری نکن اصلا خوب نیس

 دوستم میگه خ.ارم اینجوری بود تا فریز نکرد بچه دارنشد
 دکتر بهش گفته بود باید انجام بشه که باردارشی

خدایا امیدم تویی ناامیدم نکن...بندت از ته ته وجودت میگه من و همسرم را ببخش فرزندی سالم و صالح هم به ما عطا کن... ان شالله منم مامان شم امسال...خدایا به امید تو ....😍😍😍

 چکار کنم اعصابم داغونه...

 بعضی میگن انجام بده...

 بعضی ها میگن انجام نده...

 برای اینکه بچه دار شم چی بده یا خوب

خدایا امیدم تویی ناامیدم نکن...بندت از ته ته وجودت میگه من و همسرم را ببخش فرزندی سالم و صالح هم به ما عطا کن... ان شالله منم مامان شم امسال...خدایا به امید تو ....😍😍😍
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز