2777
2789
عنوان

حسرت میخورم

766 بازدید | 52 پست

⁦🚶🏼♀️⁩بابت همه عروس و دومادا

همه اونایی که رفتن زیر یک سقف و خوش و خرم زندگی میکنن البته میدونم که مشکلات هم هست ولی خب حداقل حسرت نمونده تو دلشون .

بیخیال برو تاپیک بعدی 👋

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ان شا الله خدا بهترین ها رو سر راهت قراربده عزیزم همراه یه بخت و اقبال خوب

اگه دوست داشتی برای خونه دار شدنم صلوات بفرست الهی که خدا ازت راضی باشه. . مواظب گفتارت باش گاهی یک حرف تمام آنچه که انجام داده ای را بر باد خواهد داد فقط بانوان نظر بدن با تشکر

چون ازدواج کردن چون حالشون باهم خوبه چون یک همدم کنار خودشون دارن یک تکیه گاه امن دارن خوش بحال همه ...

درست میگی ازدواج خیلی خوبه ولی گاهی گیرآدم بد بیفتی مجرد موندن بهتره . خب دست بکار شو توسایت همسریابی ثبت نام کن

💙🌺💙

ممنونم دیگه امیدم از خدا قطع شده خدا هیچ کدوم از حاجت های منو نداده

منم روحیه ام خراب بود قرآن بازکردم سوره یوسف اومد نوشته بود قطع امید از خدا کاره کافرانه

💙🌺💙

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز