dekhidarbar مدیر استارتر عضویت: 1402/10/19 تعداد پست: 928 عنوان حس شیشمی 63 بازدید | 14 پست پیام بدم؟ 1404/10/07 | 19:41 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
خانوم_دکترتونم عضویت: 1402/12/26 تعداد پست: 5360 بگو Feminist /Girl’s Girl/برای سالم موندن مامانم دعا میکنی🥺😘
خانوم_دکترتونم عضویت: 1402/12/26 تعداد پست: 5360 رابطم با شوهرم به کجا میرسه مشکلت چیه؟ مشکوکی بهش یا بداخلاقه؟ Feminist /Girl’s Girl/برای سالم موندن مامانم دعا میکنی🥺😘
خانوم_دکترتونم عضویت: 1402/12/26 تعداد پست: 5360 درمورد من چی حس میکنی؟ در مورد چیت چه حسی میکنم؟ Feminist /Girl’s Girl/برای سالم موندن مامانم دعا میکنی🥺😘
یاالله۵۸۷ عضویت: 1403/03/03 تعداد پست: 2486 مشکلت چیه؟ مشکوکی بهش یا بداخلاقه؟ نه پولکیه چرت و پرت میگه یجوری که میخاد تو بحث ها بندازه تقصیر من
خانوم_دکترتونم عضویت: 1402/12/26 تعداد پست: 5360 نه پولکیه چرت و پرت میگه یجوری که میخاد تو بحث ها بندازه تقصیر من خیره ایشالا ، روی خودت کار کن ، مردا رو نمیشه تغییر داد Feminist /Girl’s Girl/برای سالم موندن مامانم دعا میکنی🥺😘
dekhidarbar مدیر استارتر عضویت: 1402/10/19 تعداد پست: 928 در مورد چیت چه حسی میکنم؟ مثلاً یه چیزی ازم بگین.
خانوم_دکترتونم عضویت: 1402/12/26 تعداد پست: 5360 مثلاً یه چیزی ازم بگین. داداش غیبگو که نیستم ، در مورد یه مسئله ای حرف دلمو بگم غالبا درست در میاد ، انتظار نستراداموس داری چرا😑 Feminist /Girl’s Girl/برای سالم موندن مامانم دعا میکنی🥺😘
dekhidarbar مدیر استارتر عضویت: 1402/10/19 تعداد پست: 928 داداش غیبگو که نیستم ، در مورد یه مسئله ای حرف دلمو بگم غالبا درست در میاد ، انتظار نستراداموس داری ... 😂😂دو دلم که بهش پیام بدم یا نه درمورد اون میخواستم بپرسم
خانوم_دکترتونم عضویت: 1402/12/26 تعداد پست: 5360 😂😂دو دلم که بهش پیام بدم یا نه درمورد اون میخواستم بپرسم مستقیم پیام نده کاری کن اون پیام بده Feminist /Girl’s Girl/برای سالم موندن مامانم دعا میکنی🥺😘
شاهدخت_ایرانی00 عضویت: 1403/10/15 تعداد پست: 848 بده مطمئنم تهش خوب میشه میاد سمتم دیگه؟ چو ایران نباشد تن من مباد..از نسل گردآفرید..!