2789
عنوان

متاھلین

| مشاهده متن کامل بحث + 163 بازدید | 29 پست
خوب بگید چجوریہ دئلیگہ نمیزنم

احمق

احمق

احمق

تو حتی مقاربتی بلد نیستی چجور تلفظ و نوشته میشه گوساله ی مریض مقابرتی چیه مقارررررربتی

چرا خدازده؟ چون نه از شغل شانس اوردم نه از شوهر __________________________________________________ کل تایمم توی نی نی سایت دارم ثابت میکنم دوست پسر وظیفه نداره! عقد کرده شوهرته نامزد قبل عقده! لبنیات غیرپاستوریزه کشنده ست! زمین گرده! پزشک سوگند خورده درست کارشو انجام بده نه مجانی! پول شعور، شخصیت، خوشبختی، آرامش، عشق، خانواده، سلامتی، محبت نمیاره! ما شیرازیا به فلکه‌ گاز نمیگیم فلکه گازووووو!!!!!! ماکارانی چیه پفیوز ماکاروووووووونی! ماکارونی نباید برای جوشیدن خرد کرد و نباید دم کرد این چه کاریه اخه گند ماکارونی رو درمیارید شفته تحویل میده!!!!! ‌گذشته هرکس به خودش مربوطه بتوچه که من قبل ازدواج با چند نفر رابطه جنسی داشتم اونی که بهش مربوطه اول خودم بعدم شوهرمه (که البته بازم بهش مربوط نیست) که واسش مهم نیست ____________________________________________________ روتین پوستیم درحال حاضر (خیلی میپرسید) شوینده اون کلینانس، اسپری آب اون، میسلارواتر کلینانس اون، امولسیون مات کننده کلینانس اون، فلوئید ضدآفتاب کلینانس اون، آبرسان آکواژل مات کننده کلینانس اون، کرم دور چشم سوتینگ اون، بالم لب ترمیم کننده سیکالفیت اون، ماسک رسی کربن هیدرودرم، ضد جوش پانژل، بی بی کرم گارنیه مخصوص پوست چرب جوشدار، ضدآفتاب رنگی اریکه مخصوص پوست چرب جوشدار ———- اصلاح صورت با تیغ ابرو و شیور براون _________________________________________________ روتین مو: روغن نارگیل داروخانه ای، شامپو فینو، نرم کننده مو فینو، ماسک مو فینو، سرم روغن مو فینو

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

پس چجوری بیمار شدین ببخشا شم اشاید باکسی غیر ھمسرتون داشتید یعنی

نه رابطه نداشتم دکتر گفت از دستشویی عمومی یا استخر گرفتی

از درد سخن گفتن و از درد شنیدن، بامردم بی درد ندانی چه دردیست💔

چقددرمریضی تواسی...

ولی سطح دغدغتو دوس دارم تواین وضعیت دغدغت این موضوعه پیشنهادم اینه که یکم روی سوادت کارکنی بعدم یکم سطح فکریتو ببری بالاتردرضمن مقابرتی نه مقاربتی

مگرمیشوددلی رابشکنی ودلت شکسته نشود؟؟!!!

۲۳

بنظرم یکم بایدبیشتر بهداشتتورعایت کنی حتی میری مسافرت یاجاهای عمومی وفلان خیلی دقت کنی ولی حساس نباشی ولی خب حواست باشه حواست به رابطت باشه حتما و...

مگرمیشوددلی رابشکنی ودلت شکسته نشود؟؟!!!

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792