neda0989 مدیر استارتر عضویت: 1400/03/14 تعداد پست: 638 عنوان سزارین 142 بازدید | 12 پست درسته که میگن سزارین درد نداره؟ و کلا خیلی راحتتره؟ و شکم نمیاره آدم بعد زایمان سز 1404/10/06 | 14:37 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ویتوکورلئونه عضویت: 1400/08/17 تعداد پست: 14712 شکم نیاوردن ژنتیکیهسزارین تا ۳ روز درد داری و با شیاف کمی کنترل میشهاما نه اون درد زایمان طبیعی ❌❌ لطفا لایک نکنید ❌❌
وحشی_زیبا2 عضویت: 1403/03/02 تعداد پست: 17496 بعدش درد داره و اتفاقا شکم دیر تر جمع میشه و چون تو مرا دوست داری دنیا بزرگ تر ، آسمان وسیع تر ، دریا آبی تر ، گنجشک ها آزاد تر و من هزار بار زیباتر شده ام💕 خدایا بزرگیتو شکر🤍 بیشتر میخونم و رد میشم کم پیش میاد پست بزارم برای سرگرمی میام و حوصله بحث ندارم ندارم ممنونم
ماهتابانمم عضویت: 1399/02/06 تعداد پست: 1806 من ک راحت نبودم اصلا و دردم زیاد داشتمتا یکماه نمیتونستم صاف صاف راه برم شکمم اوردم 😂
خانملوبیا عضویت: 1402/08/05 تعداد پست: 8018 شکم ک جفتش یکیه یه چند صبر می کنی رحم جمع شه بعد گن میبندی
مغرورزیباا عضویت: 1403/01/07 تعداد پست: 3867 اتفاقا شکم دیرتر جمع میشع من ۴ماع پیش سزارین کردم و عالییی بود هیچ مشکلی نداشتم درد زیاد نداشتم کلا درد طبیعی با سزارین حتی قابل مقایسه هم نیست اما دوره نقاهت دارع دیگه
yeshiiim عضویت: 1398/10/10 تعداد پست: 26831 خب از طبیعی اسون تره درد و دردسرش کمترهچون طبیعی اگر مناسب بدن طرف نباشه کلی هم بخیه خورده باشه مصیبتهو خب از حق نگذریم سزارین هم خب جراحی سنگینهبلاخره تا یه مدت درد داریولی چون راحت تر از طبیعیه روالشخیلیا سزارین رو انتخاب میکنن الهی مرا در شب فقرم بسوزان اما محتاج نامردان مگردان ❤️🔥
بانو۳۰ عضویت: 1400/12/25 تعداد پست: 2476 نه هردو زایمان درد د اذیت و شکم و ... دارنتنها تفاوت اینا اینکه سزارین با آمادگی و تمیز و مرتب میری زایمان طبیعی باید صبر کنی بینم کی دردش شروع شهمن سزارین کردم بعد زایمانم خیلی درد کشیدم البته سنگ کلیه هم داشتم اونم تو زایمان تکون خورد خیلی اذیتم کرد
دلیار1403 عضویت: 1402/04/10 تعداد پست: 10677 شکم ک جفتش یکیه یه چند صبر می کنی رحم جمع شه بعد گن میبندی گن واسه من كه بي اثر بود با اينكه خيلي بستم. به نظرم شكم در اوردن يا نياوردن بيشتر ژنتیکیه
rozitaaa66 عضویت: 1401/11/20 تعداد پست: 2472 دروغه....مگه میشه درد نداشته باشی؟!..هفت لایه شکم رو پاره میکنن،موقع عمل نمیفهمی،چون حسی نداری،ولی بعدش تا چند روز خیلی درد داری ازآنچه به آن ناامیدی،امیدوارتر باش تا به آنچه به آن امیدواری/موسی رفت برای اهل وعیالش آتش بیاورد،خدا با او سخن گفت❤️
123mahya عضویت: 1402/08/17 تعداد پست: 198 من شب تا صبح درد طبیعی کشیدم بعدش اورژانسی سزارین شدماصلا دردش قابل مقایسه نیستالآن اگه برگردم عقب مستقیم میرم سزارینهی چقدر گفتن گوش نکردم