گلی7676 مدیر استارتر عضویت: 1402/08/01 تعداد پست: 2415 عنوان گوشی 67 بازدید | 10 پست بچها تا رنج ۳۰ تومن چی معرفی میکنین 1404/10/05 | 18:47 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
اقلیما1386 عضویت: 1404/06/06 تعداد پست: 6189 A14.A16.A24.A26 مرا دردیست اندر دل که گر گویم زبان سوزد گر پنهان کنم ترسم که مغز استخوان سو
sosis_bandari عضویت: 1403/10/09 تعداد پست: 3890 ایفون۱۱. من گرفتم خیلی بده کیفیت دوربینش از شیامی هم کمتره فقط 14 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده ! 1 5 10 15 20 25 30 35 40 اکانت مشترک ،من و خواهرم👩❤️👩
sogol79s عضویت: 1403/01/17 تعداد پست: 1141 گوشی خودم ایفون ۱۱هست ۲۸تومن خریده بودم الان خاستم بفروشم۳۵نومن بودواقعا راضیم ایفون اصلا هنگ نمیکنه
sogol79s عضویت: 1403/01/17 تعداد پست: 1141 من گرفتم خیلی بده کیفیت دوربینش از شیامی هم کمتره من دارم واقعا راضیم شاید دوربینش تنظیم نبوده
sosis_bandari عضویت: 1403/10/09 تعداد پست: 3890 من دارم واقعا راضیم شاید دوربینش تنظیم نبوده نمیدونم به هرحال من پولمو ریختم تو چاه انگاری فقط 14 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده ! 1 5 10 15 20 25 30 35 40 اکانت مشترک ،من و خواهرم👩❤️👩
sogol79s عضویت: 1403/01/17 تعداد پست: 1141 از رده خارج شده ولی بهتر از اندروید مدل بالاس اندروید به مرور زمان هنگ میکنه ولی ایفون ۱۰سالم بگذره اصلا هنگ نمیکنه
شانزدهمین_کاربری عضویت: 1402/04/06 تعداد پست: 17386 ولی بهتر از اندروید مدل بالاس اندروید به مرور زمان هنگ میکنه ولی ایفون ۱۰سالم بگذره اصلا هنگ نمیکنه آیفون هم از رده خارج بشه دیگه برنامه ها به روز نمیشن و کار باهاش سخت میشه