2777
2789
عنوان

كيا حسودن

| مشاهده متن کامل بحث + 467 بازدید | 45 پست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خوش به حالت

ن ازشوخی گذشته بیشترین کسی ک بمن حسودی میکنه شدیدا جاریمه یبار مادرشوهرم بروش آورده گفته حسودی نمیکنم بهش الگومه دوس دارم‌پامو جای پاش بذارم😐😐

من مامان دوعدد زلزله هستم😎 امیرعلی و امیرحسین

حسود نیستم


ژاپن حدود11دقیقه 🕑 از آمریکا اختلاف اقتصادی داره.یعنی اگه 11دقیقه برق توآمریکا قطع بشه ژاپن بهش میرسه🏃‍🏃‍.اونوقت توایران برق میره 2ساعت بعد میاد.همه یه صدامیگن📣:الهم صل علی محمدوآل محمد

من به همه اونایی که هرروز عشقمو میبینن حسودی میکنم

به دوستاش به همکاراش 

آخه ازش دورم

آنچه را عاشقانه دوست میداری بیاب و بگذار تو را بکشد/بگذار غرقت کند در آنچه که هستی/بگذار بر شانه هایت بچسبد/سنگینت کند/بگذار تو را بکشد و تمامت را ببلعد/زیرا هرچیزی تو را خواهد کشت/دیر یا زود/اما چه بهتر که آنچه دوستش میداری بکشدت!!

به آینه ای که خودشو توش میبینه حسودی میکنم.به گوشی تلفنش که میبره نزدیک لباش موقع صحبت.به برسی که باهاش موهاشو شونه میکنه

یه دختر معمولی با کلی ارزوهایه قشنگ.قسم میخورم که به تک تکشون برسم.چون ارزومه پنچر شدن بدخواهامو ببینم 

میشه یکی بیاد خصوصی

یه سوال دارم

 یک عمر بگفتند که ای اهل و جماعت آسوده نکن خلق خدا را تو قضاوت افسوس چنین کار برای این خلائق چون خوردن میوه ست که در بطن حدائق انگار خنک میکند اینکار جگر را یا مست کند هوش و تن و جانِ بشر را 
کی من؟!! اصلا🤐

اسم کاربریت منو یاد یه رمانی انداخت که خیلی دوستش داشتم و بارها خوندمش😍😍😍

دوتا آدم که بی دلیل عاشق همدیگه میشن                                 یه روز میاد که بی دلیل رو عشقشون خط میکشن                     آدم همیشه به چیزی که دوست داره نمیرسه                           آخر بعضی قصه ها از اولش مشخصه                   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز