فقط داریم حرف میزنیم. اونی که میخواد بگه "به من چه "باهاش موافقم .لطفا نظر نزاره. واقعا به تو چه .وقتت رو نلف من نکن.برو یه تاپیک دیگه که بهت مربوط باشه والله
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
ژاپن حدود11دقیقه 🕑 از آمریکا اختلاف اقتصادی داره.یعنی اگه 11دقیقه برق توآمریکا قطع بشه ژاپن بهش میرسه🏃🏃.اونوقت توایران برق میره 2ساعت بعد میاد.همه یه صدامیگن📣:الهم صل علی محمدوآل محمد
من به همه اونایی که هرروز عشقمو میبینن حسودی میکنم
به دوستاش به همکاراش
آخه ازش دورم
آنچه را عاشقانه دوست میداری بیاب و بگذار تو را بکشد/بگذار غرقت کند در آنچه که هستی/بگذار بر شانه هایت بچسبد/سنگینت کند/بگذار تو را بکشد و تمامت را ببلعد/زیرا هرچیزی تو را خواهد کشت/دیر یا زود/اما چه بهتر که آنچه دوستش میداری بکشدت!!
یک عمر بگفتند که ای اهل و جماعت آسوده نکن خلق خدا را تو قضاوت افسوس چنین کار برای این خلائق چون خوردن میوه ست که در بطن حدائق انگار خنک میکند اینکار جگر را یا مست کند هوش و تن و جانِ بشر را