2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من اونجوری بودم حتی لیزر هم رفتم ولی فایده نداشت تا اینکه زایمان کردم بعدش خود به خود کل موهای هورمو ...

چ جالب یعنی بعد از زایمان موهای زائد کم پشت میشه؟

لطفا برای شادی روح مامان و بابام صلوات بفرستید
چ جالب یعنی بعد از زایمان موهای زائد کم پشت میشه؟

اره من سینه ام و صورتم خیلی مو داشت اصلا خودمم تعجب میکنم بعد از زایمانم یه تار مو هم تو سینم نیست رشد موی صورتمم کلا طبیعی شده، چون بعد از ۷ سال باردار شدم کلی قرص هورمونی خورده بودم الان خیلی بهتر شدم

آیلینم هر لحظه به یادتم💔عشقم دوقلوهام👯
موها نمیریزه😑

اخه دوستم خیلی پر پشت بود موهاش زیادم زائد نبود پرپشت بود گفت بخاطر پریودم قرص خوردم کل موهام ریختش  یک ماهه اصلا اصلاح نکرده..گفتم اگه اینجوریه منم برم قرص بخورم😑😑😑

اگر منظورت موهای زایده،من قرص خوردم موهای زایدم کم نشده

هم زاید هم موهای عادی بدن

خیلی برام عجیب بود یه قرص چقدر تاثیر میتونه داشته باشه که ادمی اونقدر پرپشت بوده میگه دیشب داشتم میرفتم عروسی  تمیز نکردم یک ماهه میگه نزدم ...منم قرص بخورم اشکال داره؟

هم زاید هم موهای عادی بدن خیلی برام عجیب بود یه قرص چقدر تاثیر میتونه داشته باشه که ادمی اونقدر پرپ ...

والا من آزمایش ک دادم هورمون dheaام بالا بود دکتر برام اسپرونولاکتون نوشت چند ماه خوردم ولی الان ک گذاشتمش کنار باز رشد موهای زایدم همون قدر زیاده، برای من تغییری نکرده

لطفا برای شادی روح مامان و بابام صلوات بفرستید
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792