2789
عنوان

شما جدی صبح ها ب چ امیدی پا میشین

| مشاهده متن کامل بحث + 625 بازدید | 61 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اره شهرستانا معمولا اینطوریه و اذیتا بیشتره اما مهم افتاب گرفتنه اگه میشه با کسی بری چه بهتراره مهاج ...

خوشحالم برات دیگه نیستی. من برای هرکی که میره خوشحالم. خوشبخت شی همیشه.


دنیا خیلی کوچیکه یهو میبینی یه آدم آشنارو توی ناکجا آباد میبینی. امیدوارم همینطور اتفاقی جواب سوالای زندگیتو پیدا بکنی..😘

چطور میگن قرص ضد افسردگی خیلی تاثیر داره توی روحیه

ببین اینکه میگن من با قرص دارم میخندم میرقصم یکم اغراق آمیزه و اگه توی اینستا دیدی معمولا محتوای فان داره.

اما چه زمانی مصرفش مفیده؟ مثلا یه مشکل خانوادگی داری که اصلا درست نمیشه و این موضوع افسردت کرده.

مثلا بخاطر اون اتفاق، الان بدنت درد میکنه، شونه هات درد میکنن، احساس سنگینی روی قفسه سینت داری، قلبت درد میکنه، مضطربی، پنیک میشی دائما، سرگیجه داری، غش میکنی.


از این بابت قرص تاثیر داره. اون علائم منفی ای که شرایط خانوادگیت برات بوجود اورده رو حل میکنه اما هرگز شرایط خانوادگیت رو درست نمیکنه.

تا زمانی که شرایط خانوادگیت حل نشه حالت درست نمیشه و انگار وارد یه چرخه مصرف دائمی دارو میشی.

اما خب لزوما این خیلی هم بد نیست. چون اگر حالت خیلی بد باشه نمیتونی به هدفات برسی.

یکم باید روی طرز فکرت هم کار کنی

البته یه وقتایی شاید شرایط خانوادگیت عوض نشه اما نگاهت و طرز فکرت عوض شده و دیگه پنیک نمیشی دیگه غش نمیکنی. اونموقع میشه گفت که ممکنه دیگه احتیاجی به مصرف قرص نداشته باشی چون یاد گرفتی چطور از ملایمت های زندگی بر بیای


شرایط حانوادگی رو مثال زدم

دنیا خیلی کوچیکه یهو میبینی یه آدم آشنارو توی ناکجا آباد میبینی. امیدوارم همینطور اتفاقی جواب سوالای زندگیتو پیدا بکنی..😘

مرسی عزیزم اما من ایرانم حالم خوببود و کاروزندگی خودموداشتماما دیگه همسرم اینجا بود منم اومدمالبته ر ...

متاسفانه من هیچ تعریفی از حال خوب داخل ایران توی ذهنم ندارم😅

کجا رفتین؟

دنیا خیلی کوچیکه یهو میبینی یه آدم آشنارو توی ناکجا آباد میبینی. امیدوارم همینطور اتفاقی جواب سوالای زندگیتو پیدا بکنی..😘

متاسفانه من هیچ تعریفی از حال خوب داخل ایران توی ذهنم ندارم😅کجا رفتین؟

خب من کسب و کار خودموراه انداخته بودم و با همه مشکلا یاد گرفته بودم خودموسرحال نگه دارم . برای مهاجرت مجبور بودم استقلال وکار وخونوادموکنار بذارمواز صفر شروع کنم و وابسته بشم


اما خب دارم تلاشمومیکنمو همسرمم حامیمه

استرالیام

به این امیدی بیدار میشم که قرار صبحم رو با خدا اغاز کنم به این امیدی که امروز گناهی نکنم به این امیدی که هر روز به بهشت نزدیک تر میشم کجای دنیا قشنگ نیست واقعا به این زیبایی همین که یه نفس عمیق میکسه تو هوای سرد چی بهتر از این

خب من کسب و کار خودموراه انداخته بودم و با همه مشکلا یاد گرفته بودم خودموسرحال نگه دارم . برای مهاجر ...

آهان موفق باشی گل

فکر کنم چند سال اول مهاجرتتون باشه که اینطور میگی.

ایشالا برند خودت رو دوباره راه میندازی اونجا هم.

فرصتهای شغلی خیلی بیشتره اونجا

اگه سالهای اول مهاجرتت هست خیلی طبیعیه برای داغون ترین چیزای ایرانم دلت تنگ بشه. همیشه بدی هاش رو توی ذهنت تداعی کن. چون توی روانشناسی این دلتنگی طبیعیه و ما بدی هارو سانسور میکنه ذهنمون.

این یه راه برای مقابله با دلتنگیه اما بعضی وقتا هم باید فقط بپذیریش که این یه حسه که فقط هست.

بعدش برو عشق کن😁 تازه اولشه. اونقدر دوتایی کنار هم بزرگ میشین کل دنیارو میگردین . اووووو


خوشبخت شی الهی

دنیا خیلی کوچیکه یهو میبینی یه آدم آشنارو توی ناکجا آباد میبینی. امیدوارم همینطور اتفاقی جواب سوالای زندگیتو پیدا بکنی..😘

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز