2777
2789
عنوان

پزشکی و دندون

67 بازدید | 4 پست

تو رو خدا بگید چه کار کنم با این دختر
خواهرم پزشکی میخونه جگر ما رو خونه کرده که میخواد انصراف بده و بیاد دوباره کنکور بده برای دندون
من خودم باردارم و مادر و پدرم سالخورده هستن
اعصاب همرو خراب کرده
هر چی براش توضیح میدیم که تحت تاثیر رسانه قرار نگیره حرف تو گوشش نمیره
جالب اینکه با علاقه رفت سمت این رشته
چیکار کنم؟ ببرمش مشاوره؟ میترسم بذارم انصراف بده نتونه قبول شه یا پشیمون شه

اللہـم_عجـل_لولیـڪ_الفـرجـــــــ🫀 ما ازادی بیان داریم . ازادی پس از بیان نداریم!

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

اول

تازه اول راهه😂

بستگی به خودش داره اگر واقعا پشتکار و تلاش داره خوبه ولی اگر شل میگیره ریسک نکنید و در ضمن پزشکی اگه بره فیلد زیبایی و غیره درآمدش از دندون هم بالاتره و حتی پرستیژ اما فشار کاریشون بالاست

و اینکه در کل امسال رقابت خیلی بنظرم بیشتره و قبولی سخت تر هست باید واقعا ببینه تواناییش رو داره یا خیر


مهربون باشیم هیچکس نمیدونه آخرین بار چه وقتیه آخرین سلام،آخرین خداحافظی،آخرین سفر،آخرین نگاه :)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز