2777
2789
عنوان

موتور میخام 💔😅😂🫣

170 بازدید | 28 پست

بیشتر نزدیکام و دوستام دارن منم میخام ولی بایام میگه

نه قرار شده هفته آینده که میرم رواشناس اگه روانشناس بگه برام میگیره ۱۵ سالمه موتور کلیک میخام البته بنلی دوست دارم چهار شونم قدمم خوبه اما بابام میگه نه همین سبکا که همه سوار میشن منم گفتم باشه بنظرتون چی بگم به روانشناس که لازم بدونه من موتور باید بخرم ؟ قانعمنکنه که نخر 👀💔😅😂

شانس برای کسیه که تا لحظه آخر تلاش میکنه 🌸

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

موتور سواری ارزش نداره این همه جوان که همه روزه بنر فوت شون رو میزنن اکثرا پسرای موتور سوارن


بابا گوی دلخوش اولسون اونان سن الله

مواظب اولای

منی که هسادا ذوق المییم دا

چرا رفتی محمدم؟💔 زندگی خسته شدم ازت بریدم تو زندگیم یه روز خوش هم ندیدم چرا راحتم نمیکنی😔

[QUOTE=404950435]تو رو خدا به جان هموطنتون رحم کنید .... خانما همیت ماشین سواریشون کلی خسارت جانی و ...

بله خودم خانمم چن وقت پیش یکی از اقوام که فقط ۱۹ سالش بود با ماشین رفت زیر کامیون و فوت شد یکی دیگه هم که کنارش بود خورد خاک شیر شده هر روز باید یجاشو عمل کنن بنده خدارو

خب هدا بهمون عقل داده سیستم خانم ها برای یسری کار ها ساخته نشده یروزی همه میفهمند چی میگم

متاهل و متعهد 🤍💍

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز