سلام دوستان من فک پایینم عقبه یکمی اما رو زیبایی خندم تاثیر گذاشته وقتی دندونامو رو هم میزارم حالت نرمال پیدا میکنه عکسم میزارم
عکس پایینی حالت طبیعیمه عکس بالایی حالتیه که دندونام میاد رو هم
مراجعه هم کردم گفتم جراحی میخاد
کسی بوده جراحی فک پایین انجام داده باشه و مشکلش مثل من عقب بودن فک پایین باشه ؟