2777
2789
عنوان

دلم گرفته😢😢😭

314 بازدید | 21 پست

نمیدونم چرا تابیک زدم اما دلم خیلی گرفته،سال پیش این موقع باردار بودم اماسقط شد 

امسالم در انتظارم که باردار شم چقد خسته شدم دعا کنید برام😭😭

احساس میکنم افسرده شدم

بارداریم برام معجزست برای کنجد تو دلم صلوات میدین سالم بیاد تو بغلم😊

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

۲۱سالمه 😭😭

سنی نداری عزیزم عجبا 

تقصير شما بود كه زن ها آن قدر عوض شدند.وقتی شما مردها شروع کردید به گرفتن احساس امنیت، زن ها عوض شدند. آن قدر که امنیت را در پولِ شما دیدند، آن قدر که ترس از دوست داشته نشدن را با جراحی پلاستیك تاخت زدند، و ترس از تنها نشدن را با بچه دار شدن، و و و... عشق ورزیدن و عاشق کردن هنر مردانه ای ست؛ وقتی زن ها شروع می کنند به ناز خریدن و ناز کشیدن، تعادل دنیا به هم می خورد
سنی نداری عزیزم عجبا 

۴سال ازدواج کردم اما دوسال درگیر بچه ام بعد سقط ماه پیش اقدام کردم نشد این ماهم که پریودم اما امیدی ندارم

بارداریم برام معجزست برای کنجد تو دلم صلوات میدین سالم بیاد تو بغلم😊
https://www.ninisite.com/discussion/topic/1758198/کیا-از-نامه-نوشتن-به-فرشته-ها-نتیجه-گرفتن?postId=5 ...

خوندم میترسم از انجامش

بارداریم برام معجزست برای کنجد تو دلم صلوات میدین سالم بیاد تو بغلم😊
۴سال ازدواج کردم اما دوسال درگیر بچه ام بعد سقط ماه پیش اقدام کردم نشد این ماهم که پریودم اما امیدی ...

میشی قول میدم شرطش امیده مطمئن باش💜

تقصير شما بود كه زن ها آن قدر عوض شدند.وقتی شما مردها شروع کردید به گرفتن احساس امنیت، زن ها عوض شدند. آن قدر که امنیت را در پولِ شما دیدند، آن قدر که ترس از دوست داشته نشدن را با جراحی پلاستیك تاخت زدند، و ترس از تنها نشدن را با بچه دار شدن، و و و... عشق ورزیدن و عاشق کردن هنر مردانه ای ست؛ وقتی زن ها شروع می کنند به ناز خریدن و ناز کشیدن، تعادل دنیا به هم می خورد

خانومی خودتو ناراحت نکن ‌منم الان ۹ ساله ندارم و همه دوا درمونا رو کردم و همه راها رورفتم از همون اول هم به فکر بودم.۲۶ سالمم هس  .تا خدا نخواد نمیشه .از خدا بخواه هروقت صلاحش هست بهت بده و سالم و صالحش رو نصیبت کنه .استرش هم نداشته باش خطر داره برات .برو خودتو سرگرم کاری یا هنری بکن .فکر نکن بهش که پیرت میکنه  اینو من میگم چون میبینم چه سخته .من خودمو پیر کروم .موهام سفید شد .چهره ام از سنم بیشتر شده .حتی منو معتاد گفتن مردم .نذار کسی بفهمه ازدلت ‌نذار کسی نسبت بهت حس ترحم داشته باشه.

ان شالله خداوند دامنت رو تا آخر ماه رمضون سبز کنه و بیایی خبرا خوب بهمون بدی .توکلت به خدا باشه ‌درگاه خدا درگاه ناامیدی نیس.

گاهی اوقات دستهایم به آرزوهایم نمیرسد ،شاید چون آرزوهایم بلندند ولی درخت سرسبز  وشاداب  صبرم می گوید:امیدی هست چون خدایی هست .
ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

یعنی چی

rozaya | 25 ثانیه پیش

سشوارم شکست

noooidea | 26 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز