2777
2789
عنوان

یه مشکلی هست😒😒😒😒🤨🤨

204 بازدید | 13 پست

اینکه من ک خودم ارومم از مردای آروم خوشم میاد ولی اونا زنای شلوغ و دوس دارن

برعکس از برونگراها اصلا خوشم نمیاد چه زنش چه مردش

بنظرتون با این مشکل چیکار کنم

مردای درونگراهم زن برونگرادوس ندارن

مردی که ازت خوشش بیادمیادخواستگاریت به نگاه ورفتاراش دل نبندنگوخجالتیه نگوشرایط نداره یادت نره مردی که بخوادت میادخواستگاری تامام🤪

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

تصورت اشتباه مرد درونگرا از زن برونگرا خوشش نمیاد برای طولانی مدت ... آدم اصولا دنبال هم کفو خودش میگرده

دوستای گلم کار من دوخت نظم دهنده کشو و کمد و آشپزخونه و ... هست .خوشحالم کن با عضو شدنت تو گروهم.آیدی روبیکام@organayzermahdokht
مردای آروم شلوغا رو دوس دارنولی مردای شلوغ ارومارو


علاقه و سلیقه هر فردی متفاوته توی هیچ وقت نمیتونی یک قانون کلی و مطلق بگی
من خودم الان شلوغم مرد شلوغ هم میپسندم و شوهرم هم همینه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز