caligula مدیر استارتر عضویت: 1402/05/27 تعداد پست: 18594 عنوان یه مشکلی هست😒😒😒😒🤨🤨 204 بازدید | 13 پست اینکه من ک خودم ارومم از مردای آروم خوشم میاد ولی اونا زنای شلوغ و دوس دارنبرعکس از برونگراها اصلا خوشم نمیاد چه زنش چه مردشبنظرتون با این مشکل چیکار کنم 1404/10/02 | 15:31 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
جناس عضویت: 1402/02/23 تعداد پست: 41299 مردای درونگراهم زن برونگرادوس ندارن مردی که ازت خوشش بیادمیادخواستگاریت به نگاه ورفتاراش دل نبندنگوخجالتیه نگوشرایط نداره یادت نره مردی که بخوادت میادخواستگاری تامام🤪
فررررررررررفری عضویت: 1404/09/24 تعداد پست: 789 مشکلی نیست فقط باید با مثل خودت مچ بشی همسر من درونگرائه و به شدت درون گرا پسند ولی من برون گرام
goodgirl11 عضویت: 1401/09/07 تعداد پست: 30 ن بنظرم شوهرت اروم و کم حرف باشه اصلا خوب نیست حس سردشدن بهت دست میده
مسافر_عاشق عضویت: 1398/03/05 تعداد پست: 7736 تصورت اشتباه مرد درونگرا از زن برونگرا خوشش نمیاد برای طولانی مدت ... آدم اصولا دنبال هم کفو خودش میگرده دوستای گلم کار من دوخت نظم دهنده کشو و کمد و آشپزخونه و ... هست .خوشحالم کن با عضو شدنت تو گروهم.آیدی روبیکام@organayzermahdokht
caligula مدیر استارتر عضویت: 1402/05/27 تعداد پست: 18594 کی گفته مرد ها زن شلوغ دوست دارن؟ همه که اینطوری نیستن مردای آروم شلوغا رو دوس دارنولی مردای شلوغ ارومارو
caligula مدیر استارتر عضویت: 1402/05/27 تعداد پست: 18594 تصورت اشتباه مرد درونگرا از زن برونگرا خوشش نمیاد برای طولانی مدت ... آدم اصولا دنبال هم کفو خودش می ... مکملشهچرا اتفاقا دیدم ازدواج هم بکنن
caligula مدیر استارتر عضویت: 1402/05/27 تعداد پست: 18594 ن بنظرم شوهرت اروم و کم حرف باشه اصلا خوب نیست حس سردشدن بهت دست میده من عاشق مردای ارومم
مسافر_عاشق عضویت: 1398/03/05 تعداد پست: 7736 مکملشهچرا اتفاقا دیدم ازدواج هم بکنن خب همیشه استثنا هست دوستای گلم کار من دوخت نظم دهنده کشو و کمد و آشپزخونه و ... هست .خوشحالم کن با عضو شدنت تو گروهم.آیدی روبیکام@organayzermahdokht
zahra8585 عضویت: 1403/09/05 تعداد پست: 53 مردای آروم شلوغا رو دوس دارنولی مردای شلوغ ارومارو علاقه و سلیقه هر فردی متفاوته توی هیچ وقت نمیتونی یک قانون کلی و مطلق بگیمن خودم الان شلوغم مرد شلوغ هم میپسندم و شوهرم هم همینه
caligula مدیر استارتر عضویت: 1402/05/27 تعداد پست: 18594 علاقه و سلیقه هر فردی متفاوته توی هیچ وقت نمیتونی یک قانون کلی و مطلق بگیمن خودم الان شلوغم مرد شلوغ ... قانون ک نه ولی اکثریت ک من دیدم اینجوری بوده
caligula مدیر استارتر عضویت: 1402/05/27 تعداد پست: 18594 مشکلی نیست فقط باید با مثل خودت مچ بشی همسر من درونگرائه و به شدت درون گرا پسند ولی من برون گرام پس چرا با تو ک برونگرایی ازدواج کرده
فررررررررررفری عضویت: 1404/09/24 تعداد پست: 789 پس چرا با تو ک برونگرایی ازدواج کرده خب همه که نباید مثل هم باشن همه چیمون شبیه نیست که من سرمایی اون گرمایی برون گرا درون گرا خیلی جاها هم شبیه همیم