2789
عنوان

کنکوریا کمک

82 بازدید | 5 پست

بچها من امسال کنکور ریاضی دارم

از مهر شروع کردم خوندن

ولی پایه رو اصلا جمع نکردم

حتی بعضی دروس دوازدهمم مثل شیمی اصلا روش تسلط ندارم

آزمون آزمایشی هم دیگه نگم اصلا، جدی نیستم براشون

میخوام از الان بشینم واسه کنکور 406 بخونم

به نظرتون کارم درسته یا نه؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

به نظرم اگه میخوای جدی برای ۴۰۶ بخونی یه طوری بخونم که فکر کنی مرگ و زندگیت به کنکور ۴۰۵ بستگی داره اگه دیدی میتونی تو این مدت کم تراز نسبتا خوبی مثل ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ بیاری پشت بمون البته اگه دانشگاه های تهران رو میخوای اما اگه مثلا با دانشگاه شیرازم اوکیی با این ترازی که گفتم و نهاییتم حداقل ۱۵ بگیری میتونی بری

آره اگه تهران میخوای امسال رو خیلی جدی از همین الان بخون و سال بعدم جدی تر بخونم

مگه تراز آزمونت چقدره؟

به نظرم اگه میخوای جدی برای ۴۰۶ بخونی یه طوری بخونم که فکر کنی مرگ و زندگیت به کنکور ۴۰۵ بستگی داره ...

اره مرسی از راهنماییت

ترازم داغون تو ماز ته تهش 7 هزار اینا باشه

میگم که اصلا برنامه ازمونا، برنامم نیست و خودم همینطوری پیش میرم، خیلی بده

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز