به نظرم اگه میخوای جدی برای ۴۰۶ بخونی یه طوری بخونم که فکر کنی مرگ و زندگیت به کنکور ۴۰۵ بستگی داره اگه دیدی میتونی تو این مدت کم تراز نسبتا خوبی مثل ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ بیاری پشت بمون البته اگه دانشگاه های تهران رو میخوای اما اگه مثلا با دانشگاه شیرازم اوکیی با این ترازی که گفتم و نهاییتم حداقل ۱۵ بگیری میتونی بری
آره اگه تهران میخوای امسال رو خیلی جدی از همین الان بخون و سال بعدم جدی تر بخونم